Запис Детальніше

Структурно-функціональна модель реалізації компетентнісного підходу у процесі конструювання змісту профільного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713555/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Структурно-функціональна модель реалізації компетентнісного підходу у процесі конструювання змісту профільного навчання
Structural-functional model of the realization of the competence approach in the process of construction the content of education
 
Creator Кравчук, Ольга Павлівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Моделювання реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі відбувається через конструювання змісту навчання. Структурно-функціональної модель реалізації компетентнісного підходу у процесі конструювання змісту профільного навчання є інструментом забезпечення індивідуалізації розвитку учнів.
Modeling the implementation of a competent approach in the educational process is through the design of the content of training. The structural and functional model of the of the realisation competence approach in the process of constructing the content of profile education is a tool for individualization of pupils' development.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713555/1/KOP_anot2017.pdf
- Кравчук, Ольга Павлівна (orcid.org/0000-0002-0634-8492 <http://orcid.org/0000-0002-0634-8492>) (2017) Structural-functional model of the realization of the competence approach in the process of construction the content of education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 72-73. ISBN 978-966-644-398-5