Теоретико-методологічні засади конструювання та реалізації змісту освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713563/
http://ipood.com.ua/data/Naukovi_VYDANNIA/Adult_Education/ARHIV/2016_1.pdf |
|
Title |
Теоретико-методологічні засади конструювання та реалізації змісту освіти
Theoretical and methodological bases for construction and implementation of educational content Теоретико-методологические основы конструирования и реализации содержания образования |
|
Creator |
Онищук, Людмила Анатоліївна
|
|
Subject |
001.8 Methodology
37.02 General questions of didactics and method 37.09 Organization of instruction |
|
Description |
У статті здійснено аналіз теоретико-методологічних засад конструювання та реалізації змісту освіти - багаторівневої педагогічної моделі соціального замовлення, яка представляє в предметі дидактики зміст навчання; в контексті дослідження критично осмислено основні теорії змісту освіти - дидактичний формалізм, дидактичний матеріалізм, дидактичний матеріалізм; охарактеризовано сучасні концепції змісту освіти, зокрема такі, як: «Зміст освіти - педагогічно адаптовані основи наук», «Зміст освіти - система знань, умінь і навичок», «Зміст освіти - педагогічно адаптований соціальний досвід людства, тотожний за структурою людській культурі», «Зміст освіти - зміст і результат процесу прогресивних змін властивостей і якостей особистості».
In the article the author analyzes the theoretical and methodological principles of designing and implementing educational content (multilevel pedagogical model of social order, which is a learning content in the didactics content). In the context of studies, the author critically analyzes the basic theory of educational content - didactic formalism, didactic materialism, didactic praqmatism. The author characterizes modern conceptions of educational content, such as: «The educational content - pedagogically adapted basics of sciences», «The educational content - a system of knowledge and skills», «The educational content - pedagogically adapted social experience humanity, identical in structure to human culture», «The educational content - the content and result of progressive changes' process in the properties and qualities of person». В статье осуществлен анализ теоретико-методологических основ конструирования и реализации содержания образования - многоуровневой педагогической модели социального заказа, которая представляет в предмете дидактики содержание обучения; в контексте исследования критически осмысленно основные теории содержания образования - дидактический формализм, дидактический материализм, дидактический материализм; охарактеризованы современные концепции содержания образования, такие, как: «Содержание образования - педагогически адаптированные основы наук», «Содержание образования - система знаний, умений и навыков», «Содержание образования - педагогически адаптированный социальный опыт человечества, тождественный по структуре человеческой культуре», «содержание образования - содержание и результат процесса прогрессивных изменений свойств и качеств личности». |
|
Publisher |
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713563/1/%D0%9B.%D0%90.%D0%9E%D0%BD%D0%B8%D1%89%D1%83%D0%BA_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_2016.pdf
- Онищук, Людмила Анатоліївна (orcid.org/0000-0002-7854-9314 <http://orcid.org/0000-0002-7854-9314>) (2016) Theoretical and methodological bases for construction and implementation of educational content Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 1 (12). pp. 45-52. ISSN 2308-6386 |
|