Організаційно-дидактичні аспекти формування суб’єкт-суб’єктної взаємодії старшокласників
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713208/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687 |
|
Title |
Організаційно-дидактичні аспекти формування суб’єкт-суб’єктної взаємодії старшокласників
Organizational and didactic aspects of formation of subject-subject interaction of upper secondary school pupils |
|
Creator |
Скиба, Галина Михайлівна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у старшій школі розглядається як фактор оновлення освітнього середовища. Стратегія розвитку особистості учня базується на положеннях особистісно орієнтованого підходу у навчанні.
The subject-subject interaction in upper secondary school is seen as a factor in updating the educational environment. The pupil's personal development strategy is based on the provisions of a person-centered approach to learning. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713208/1/SHM_Anot2018.pdf
- Скиба, Галина Михайлівна (2018) Organizational and didactic aspects of formation of subject-subject interaction of upper secondary school pupils In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 94-95. ISBN 978-966-644-464-9 |
|