Запис Детальніше

Організаційно-дидактичні аспекти формування суб’єкт-суб’єктної взаємодії старшокласників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713208/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687
 
Title Організаційно-дидактичні аспекти формування суб’єкт-суб’єктної взаємодії старшокласників
Organizational and didactic aspects of formation of subject-subject interaction of upper secondary school pupils
 
Creator Скиба, Галина Михайлівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у старшій школі розглядається як фактор оновлення освітнього середовища. Стратегія розвитку особистості учня базується на положеннях особистісно орієнтованого підходу у навчанні.
The subject-subject interaction in upper secondary school is seen as a factor in updating the educational environment. The pupil's personal development strategy is based on the provisions of a person-centered approach to learning.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713208/1/SHM_Anot2018.pdf
- Скиба, Галина Михайлівна (2018) Organizational and didactic aspects of formation of subject-subject interaction of upper secondary school pupils In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 94-95. ISBN 978-966-644-464-9