Запис Детальніше

Аксіологічні засади концептуальної моделі формування змісту профільного навчання: результати апробації

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713557/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Аксіологічні засади концептуальної моделі формування змісту профільного навчання: результати апробації
Axiological bases of the conceptual model of the formation of the content of profile education: the results of approbation
 
Creator Косянчук, Сергій Володимирович
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах представлено результати апробації концептуальної моделі формування змісту профільного навчання, розроблену на аксіологічних засадах.
The thesis presents the results of the approbation of the conceptual model of the formation of the content of profile education, developed on an axiological basis.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713557/1/KSV_anot2017.pdf
- Косянчук, Сергій Володимирович (orcid.org/0000-0003-1334-6011 <http://orcid.org/0000-0003-1334-6011>) (2017) Axiological bases of the conceptual model of the formation of the content of profile education: the results of approbation In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 71-72. ISBN 978-966-644-398-5