Аксіологічні засади концептуальної моделі формування змісту профільного навчання: результати апробації
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713557/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767 |
|
Title |
Аксіологічні засади концептуальної моделі формування змісту профільного навчання: результати апробації
Axiological bases of the conceptual model of the formation of the content of profile education: the results of approbation |
|
Creator |
Косянчук, Сергій Володимирович
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах представлено результати апробації концептуальної моделі формування змісту профільного навчання, розроблену на аксіологічних засадах.
The thesis presents the results of the approbation of the conceptual model of the formation of the content of profile education, developed on an axiological basis. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713557/1/KSV_anot2017.pdf
- Косянчук, Сергій Володимирович (orcid.org/0000-0003-1334-6011 <http://orcid.org/0000-0003-1334-6011>) (2017) Axiological bases of the conceptual model of the formation of the content of profile education: the results of approbation In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 71-72. ISBN 978-966-644-398-5 |
|