Дидактичні умови проектування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складників на основі метапредметного підходу
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713560/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767 |
|
Title |
Дидактичні умови проектування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складників на основі метапредметного підходу
Didactic conditions of designing the content of profile education in the unity of its fixed and variable components on the basis of metasubject approach |
|
Creator |
Трубачева, Світлана Едуардівна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах представленно результати дослідження пріоритетних аспектів формування змісту освіти старшої школи на основі метапредметного підходу.
The theses present the results of the research of priority aspects of the formation of the content of education upper secondary school on the basis of the metaprojmetal approach. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713560/1/TSE_anot2017.pdf
- Трубачева, Світлана Едуардівна (orcid.org/0000-0002-1400-9773 <http://orcid.org/0000-0002-1400-9773>) (2017) Didactic conditions of designing the content of profile education in the unity of its fixed and variable components on the basis of metasubject approach In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 73-74. ISBN 978-966-644-398-5 |
|