Запис Детальніше

Дидактичні умови проектування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складників на основі метапредметного підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713560/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Дидактичні умови проектування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складників на основі метапредметного підходу
Didactic conditions of designing the content of profile education in the unity of its fixed and variable components on the basis of metasubject approach
 
Creator Трубачева, Світлана Едуардівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах представленно результати дослідження пріоритетних аспектів формування змісту освіти старшої школи на основі метапредметного підходу.
The theses present the results of the research of priority aspects of the formation of the content of education upper secondary school on the basis of the metaprojmetal approach.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713560/1/TSE_anot2017.pdf
- Трубачева, Світлана Едуардівна (orcid.org/0000-0002-1400-9773 <http://orcid.org/0000-0002-1400-9773>) (2017) Didactic conditions of designing the content of profile education in the unity of its fixed and variable components on the basis of metasubject approach In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 73-74. ISBN 978-966-644-398-5