Запис Детальніше

Апробація моделі формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових: дидактико-методичний концепт

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713561/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Апробація моделі формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових: дидактико-методичний концепт
Approbation of the model of formation of the content of profile education in the unity of its invariant and variational components: didactic-methodical concept
 
Creator Васьківська, Галина Олексіївна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах представлено концептуальну модель формування змісту профільного навчання (компоненти: цільовий; організаційний; управлінський; змістовий).
The thesis presents a conceptual model for the formation of the content of profile education (components: target, organizational, managerial, content).
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713561/1/VHO_anot2017.pdf
- Васьківська, Галина Олексіївна (orcid.org/0000-0002-8714-8512 <http://orcid.org/0000-0002-8714-8512>) (2017) Approbation of the model of formation of the content of profile education in the unity of its invariant and variational components: didactic-methodical concept In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 67-69. ISBN 978-966-644-398-5