Апробація моделі формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових: дидактико-методичний концепт
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713561/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767 |
|
Title |
Апробація моделі формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових: дидактико-методичний концепт
Approbation of the model of formation of the content of profile education in the unity of its invariant and variational components: didactic-methodical concept |
|
Creator |
Васьківська, Галина Олексіївна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method 37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах представлено концептуальну модель формування змісту профільного навчання (компоненти: цільовий; організаційний; управлінський; змістовий).
The thesis presents a conceptual model for the formation of the content of profile education (components: target, organizational, managerial, content). |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713561/1/VHO_anot2017.pdf
- Васьківська, Галина Олексіївна (orcid.org/0000-0002-8714-8512 <http://orcid.org/0000-0002-8714-8512>) (2017) Approbation of the model of formation of the content of profile education in the unity of its invariant and variational components: didactic-methodical concept In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 67-69. ISBN 978-966-644-398-5 |
|