Інтегрований підхід до навчання мов і літератур національних меншин у підручнику «Російська мова і література» для 10–11 класів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713582/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687 |
|
Title |
Інтегрований підхід до навчання мов і літератур національних меншин у підручнику «Російська мова і література» для 10–11 класів
Интегрированный подход к обучению языков и литератур национальных меньшинств в учебнике «Русский язык и литература» для 10-11 классов Integrated аpproach to the study of languages and literatures of national minorities in the textbook "Russian language and literature" for the 10-11 forms |
|
Creator |
Фідкевич, Олена Львівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages 82 Literature |
|
Description |
У тезах висвітлено результати дослідження «Навчання мов та літератур національних меншин на компетентнісній основі у ліцеї». Розкрито поняття предметної інтеграції, зокрема мовно-літературної інтеграції, визначено її мету, очікувані результати застосування інтегрованого підходу до навчання мови і літератури. Репрезентовано підручник з інтегрованого курсу «Російська мова і література (інтегрований курс), 10–11 класи». Визначено методологічні принципи організації змісту підручника.
В тезисах освещены результаты научного исследования «Изучение языков и литератур национальных меньшинств на компетентностный основе в лицее». Раскрыто понятие предметной интеграции, в частности языковой и литературной интеграции, определены ее цели, ожидаемые результаты использования интегрированного подхода к обучению языку и литературе. Представлен учебник по интегрированному курсу «Русский язык и литература, 10-11 классы». Определены методологические принципы организации содержания учебника. The theses highlight the results of the study "Education of languages and literatures of national minorities on a competent basis in the Lyceum". The concept of subject integration, in particular, linguistic-literary integration, is disclosed, its purpose, the expected results of the application of the integrated approach to the teaching of language and literature are defined. The textbook on the integrated course "Russian Language and Literature (Integrated Course), 10-11 grades" is presented. The methodological principles of the content of the textbook are determined. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713582/1/%D0%A4%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_2018.pdf
- Фідкевич, Олена Львівна (2018) Integrated аpproach to the study of languages and literatures of national minorities in the textbook "Russian language and literature" for the 10-11 forms In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 125-126. ISBN 978-966-644-464-9 |
|