БАЗОВІ ЗАСАДИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЮЧОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
БАЗОВІ ЗАСАДИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЮЧОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
BASIC PRINCIPLES OF THE PERSONAL-DEVELOPING EDUCATION PROCESS QUALITY |
|
Creator |
Сілакова, Т. Т.; кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри загальної фізики та фізики твердого тіла Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
|
|
Subject |
контроль якості вищої освіти; особистість; особистісні властивості; особистісно-розвичаючий освітній процес
УДК 37.011 quality of higher education; personality; personal characteristics; personal and developmental education process — |
|
Description |
На підставі аналізу вимог, що на сьогодні висуваються до системи вищої освіти як з боку суспільства так і з боку окремих громадян, автором сформульовані базові засади та пропонуються конкретні заходи, які сприятимуть впровадженню особистісно-розвиваючої методології в практику вищої технічної освіти як на стадії організації навчального процесу, так і на стадії контролю його якості. Показано, що особистісні властивості студента суттєво впливають на результати навчання, а врахування цих властивостей на всіх етапах навчального процесу підвищує як його ефективність, так і об’єктивність результатів оцінювання навчальних надбань студентів вищих навчальних закладів.
Based on analysis of the requirements that are currently imposed on the system of higher education society, and individuals, the authors formulated the basic principles and proposes specific measures to facilitate the implementation of personal-developing educational methodologies in the practice of higher technical education at the educational process, and at the quality control. It is shown that personality traits significantly influence student learning outcomes, and the inclusion of these qualities at all stages of the educational process as it increases the effectiveness and objectivity of the assessment of the student academic achievements in the higher education |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-09-17
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10235
10.18372/2411-264X.7.10235 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 7 (2015); 103-107
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 7 (2015); 103-107 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 7 (2015); 103-107 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|