Запис Детальніше

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО САМООСВІТИ КУРСАНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ МВС УКРАЇНИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО САМООСВІТИ КУРСАНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ МВС УКРАЇНИ
PEDAGOGICAL CONDITIONS OF FORMATION OF READINESS FOR SELF CADETS SYSTEM UKRAINE
 
Creator Жукевич, І. П.; ад’юнкт кафедри прикладної педагогіки та роботи з персоналом Національної академії внутрішніх справ
 
Subject інформаційна компетентність; мотивація; самовиховання; самостійна робота; педагогічні умови
УДК: 378.9:34+374.1
information competence; motivation; self; self-study; pedagogical conditions

 
Description У статті визначено мету дослідження, яка полягає у визначенні й обґрунтуванні педагогічних умов формування готовності до самоосвіти курсантів вищих навчальних закладів системи МВС України. З’ясовано сутність понять «мотивація», «самостійна робота», «інформаційна компетентність», «самовиховання». Визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування готовності до самоосвіти курсантів вищих навчальних закладів системи МВС України, а саме розвиток мотивації до самоосвіти та організаційних умінь курсантів; формування інформаційної компетентності курсантів; ефективна організація самостійної роботи курсантів; актуалізація самовиховання у навчально-виховному процесі.
The article defines the purpose of the study, which is to identify and substantiate pedagogical conditions of formation of readiness for self-education students of higher educational institutions of the MIA of Ukraine. The essence of concepts "motivation", "self-work", "information competence", "self-education." The pedagogical conditions of formation of readiness for self-education of cadets of higher educational establishments of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, namely the development of self-motivation and organizational skills of cadets; formation of information competence of cadets; effective organization of self work of cadets; self-actualization in the educational process are determined
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2015-09-17
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10224
10.18372/2411-264X.7.10224
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 7 (2015); 47-51
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 7 (2015); 47-51
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 7 (2015); 47-51
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).