Запис Детальніше

ПРО ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПРО ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ON THE USE OF COMPUTER GAMES AT ENGLISH LESSONS
 
Creator Ковальова, Т. О.; кандидат філологічних наук, доцент, професор кафедри іноземних мов Національної академії внутрішніх справ України
 
Subject вивчення англійської мови; викладання англійської мови; комп’ютерні ігри; методи використання комп’ютерних ігор; нетрадиційні методики вивчення іноземної мови
УДК 378.147: 811.111
computer games; innovative methods of learning a foreign language; learning English; methods of computer games use; teaching English

 
Description Стаття присвячена дослідженню ефективності використання комп’ютерних ігор на заняттях з англійської мови зі студентами. Перелічені причини зміни ставлення до комп’ютерних ігор, виділені переваги їх використання у навчанні, проаналізовані результати використання ігор під час занять з іноземної мови; також описані методи використання окремих комп’ютерних ігор на заняттях з англійської мови. Аналіз проблеми показав, що, враховуючи зацікавленість сучасних студентів цифровими технологіями, безпосереднє використання окремих частин або рівнів комп’ютерних ігор (або їх опосередковане використання через виконання завдань, пов’язаних з обговоренням чи описом головних героїв, сюжетів та правил улюблених ігор) на заняттях з англійської мови є доцільним, оскільки це допоможе залучити до навчання всіх студентів, підвищити їх мотивацію до вивчення мови та її практичного використання.
The article studies the efficiency of the use of computer games at lessons for English language students. Reasons of change in the attitude to computer games are enumerated, the benefits of their use in education are highlighted, the results of using games at foreign language lessons are analyzed; methods of the use of certain computer games at English lessons are described as well. The problem analysis has shown that, considering present-day students’ interest in digital technologies, the direct use of parts or levels of computer games (or their indirect use by doing tasks related to the discussion or description of the main characters, plots and regulations of favorite games) at English lessons is appropriate as it will help involve all students in studying, increase their motivation for learning the language and practise it
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2015-09-17
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10227
10.18372/2411-264X.7.10227
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 7 (2015); 62-67
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 7 (2015); 62-67
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 7 (2015); 62-67
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).