Запис Детальніше

ВИРОБНИЧА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК КЛЮЧОВА УМОВА ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИРОБНИЧА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК КЛЮЧОВА УМОВА ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ
PRODUCTION PEDAGOGICAL PRACTICE AS KEY CRITERIA OF PROFESSIONAL SELF-DETERMINATION OF FUTURE TEACHERS OF HISTORY
 
Creator Єрмакова, І. П.; кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри методики викладання суспільствознавчих дисциплін Навчально-наукового інституту історії, політології та права Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
 
Subject виробнича педагогічна практика; майбутній вчитель історії; методичний супровід; професійне самовизначення
УДК 378.147.091.33-027.22
production pedagogical practice; a future teacher of history; methodical support; professional self-determination

 
Description Стаття присвячена аналізу ролі виробничої педагогічної практики у професійному становленні майбутнього вчителя історії. Розкрито мету та завдання виробничої педагогічної практики у системі підготовки майбутнього педагога-історика. На основі спостереження під час практики та аналізу результатів анкетування студентів після проходження ними педагогічної практики, охарактеризовано стан здійснення практичної підготовки майбутнього вчителя історії (на прикладі спеціальності «6.020302. Історія*» Навчально-наукового інституту історії, політології та права Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського). Визначено суперечності та недоліки в організації та проведенні виробничої педагогічної практики на базі загальноосвітніх навчальних закладів та окреслено шляхи їх подолання. Виявлено роль методичного забезпечення та супроводу практичної підготовки з боку викладачів вищого навчального закладу та керівника педагогічної практики.
This article analyzes the role of the production pedagogical practice in the professional development of future teacher of history. Disclosed the purpose and objectives of the production pedagogical practice in training of future teacher-historian. Based on observation during the practice and analysis of results of questioning of students after their pedagogical practice, described the state of the practical training of future teachers of history (based on example of the specialty «6.020302. History*» Educational and scientific Institute of history, politology and law of Mykolaiv national University named after V. A. Sukhomlinsky). Identified inconsistencies and shortcomings in organizing and conducting the production pedagogical practice at secondary schools and outlines ways to overcome them. Revealed the role of methodical support and maintenance of practical training on the part of higher school teachers and head of pedagogical practice
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2015-09-17
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10222
10.18372/2411-264X.7.10222
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 7 (2015); 37-41
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 7 (2015); 37-41
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 7 (2015); 37-41
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).