Запис Детальніше

METHODICAL BASES OF EDUCATIONAL INFORMATION ENVIRONMENT FORMATION IN THE TECHNICAL HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title METHODICAL BASES OF EDUCATIONAL INFORMATION ENVIRONMENT FORMATION IN THE TECHNICAL HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА У ВИЩОМУ ТЕХНІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
 
Creator Рахманов, В. О.; кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету
 
Subject assimilation of knowledge; feedback; integrating link; educational information space; educational information environment

засвоєння знань; зворотній зв’язок; інтегруюча ланка; навчальний процес; освітньо-інформаційне середовище
УДК 378.147:004(045)
 
Description The article considers methodological principles of educational information environment formation of higher technical education. It will provide the necessary conditions to improve the educational process, to deepen professional knowledge of the students and tutors’ competence. Creation of information, software and didactic support system technical higher educational institution, adaptation of software and computer systems to the terms of the educational process, validation of methods of their use is a relevant theoretical and methodological problem that is going to have an important scientific and educational value. The article analyzes the feedback technology as a comparative process of the knowledge level and established educational standards. Feedback is also seen as a reaction to the knowledge that helps students to identify whether the information was perceived or not by him. It will allow the tutor to determine the level of students’ knowledge more accurately, this knowledge would have a further positive impact on studying process
У статті розглянуто методичні засади формування освітньо-інформаційного середовища у вищому технічному навчальному закладі. Це надасть необхідні умови для підвищення ефективності навчального процесу, поглиблення професійних знань студентів та компетенцій викладачів. Створення системи інформаційного, програмного і дидактичного забезпечення вищого технічного навчального закладу, адаптація програмних засобів і комп’ютеризованих систем до умов навчального процесу, обґрунтування методики їх використання є актуальною теоретичною і методичною проблемою, розв’язання якої матиме важливе науково-педагогічне значення. У статті проаналізовано технологію зворотного зв’язку, як процес порівняння рівня знань із установленими навчальними стандартами. Зворотній зв’язок також розглядається як реакція на знання, яка допомагає студенту визначити, сприйнята чи не сприйнята ним інформація. Це дозволить викладачу більш точно визначити рівень знань студентів, а отримані знання можуть у подальшому позитивно вплинути на навчання.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2015-09-17
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10234
10.18372/2411-264X.7.10234
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 7 (2015); 98-103
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 7 (2015); 98-103
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 7 (2015); 98-103
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).