LIFE COURSE OF PAULO FREIRE
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
LIFE COURSE OF PAULO FREIRE
ЖИТТЄВИЙ ШЛЯХ ТА ОСВІТНЬО-ПОЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПАУЛО ФРЕЙРЕ |
|
Creator |
Турчин, І. М.; здобувач кафедри загальної та соціальної педагогіки ЛНУ імені І. Франка, викладач кафедри іноземних мов Львівського національного аграрного університету
|
|
Subject |
Great Depression; life course; Institute for Cultural Action; educational and pedagogical activity; Movement for Popular Culture; Social Service of Industry (SESI)
— Велика Депресія; життєвий шлях; Інститут культурної справи; освітньо-політична діяльність; Рух за народну культуру; Соціальна служба для промисловості УДК 37.011.3-051(092)(81) «19» П. Фрейре |
|
Description |
The article reveals main life course periods of Paulo Freire – a famous Brazilian educator, teacher, philosopher, politician and public figure of XX century. It is paid attention to such aspects as his family, education, educational and political activity, exile, coming back to Brazil and work in different organizations. The formation of principles on the basis of the researched materials about the political climate in Brazil, in particular the economic crisis as well as main stages of Freire’s life is highlighted. The biographical data of such prominent personality in the field of pedagogy and philosophy is determined. It is identified that the life course of Paulo Freire is insufficiently researched in Ukrainian pedagogy. Some works of the Brazilian educator are described for better understanding of his views and beliefs. The paper provides the facts confirming the high professionalism, moral principles and commitment of Paulo Freire
У статті розкрито головні періоди життєвого шляху Пауло Фрейре - відомого бразильського освітянина, педагога, філософа, політика та громадського діяча ХХ століття. Закцентовано увагу на таких аспектах, як сім’я, навчання, освітня та політична діяльність, вигнання, повернення в Бразилію та робота у різних організаціях. Висвітлено формування життєвих принципів та наукових поглядів на основі досліджених матеріалів про політичний клімат Бразилії, зокрема, економічну кризу, а також головні етапи життя Фрейре. З’ясовано біографічні дані визначного діяча в царині педагогіки та філософії. Визначено, що життєвий шлях Пауло Фрейре ще не достатньо досліджений в українській педагогіці. Описано окремі роботи бразильського освітянина для кращого розуміння його поглядів та переконань. Викладені у роботі факти підтверджують високий професіоналізм, моральні принципи та відданість справі Пауло Фрейре. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-09-17
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10240
10.18372/2411-264X.7.10240 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 7 (2015); 125-130
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 7 (2015); 125-130 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 7 (2015); 125-130 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|