Інтеграція предметів гуманітарного циклу як ефективного засобу розвитку комунікативної компетентності учнів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713616/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687 |
|
Title |
Інтеграція предметів гуманітарного циклу як ефективного засобу розвитку комунікативної компетентності учнів
Інтеграция предметов гуманитарного цикла как эффективный способ развития коммуникативной компетентности учащихся Integration of the subjects of the humanitarian cycle as an effective means of developing communicative competence of students |
|
Creator |
Курач, Лариса Іванівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
В тезах обґрунтовано необхідність посилення ролі гуманітарної освіти як сукупності навчальних предметів, що створюють в учнів цілісне уявлення про людину – носія гуманістичних ідеалів і цінностей. Інтеграція предметів гуманітарного циклу розглядається як єдиний процес взаємодії елементів, де забезпечується системність кінцевого результату та зберігаються індивідуальні властивості його елементів.
В тезисах обоснована необходимость усиления роли гуманитарного образования как совокупности учебных предметов, создающих у учащихся целостное представление о человеке - носителя гуманистических идеалов и ценностей. Интеграция предметов гуманитарного цикла рассматривается как единый процесс взаимодействия элементов, где обеспечивается системность конечного результата и хранятся индивидуальные свойства его элементов. The theses grounded the need to strengthen the role of humanitarian education as a set of educational subjects, which create a complete understanding of the person - the bearer of humanistic ideals and values. Integration of the subjects of the humanitarian cycle is considered as the only process of interaction of elements, which ensures the systemicity of the final result and preserves the individual properties of its elements. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713616/1/%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%87%20%D0%9B.%D0%86..pdf
- Курач, Лариса Іванівна (2018) Integration of the subjects of the humanitarian cycle as an effective means of developing communicative competence of students In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інтитуту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 122-123. ISBN 978-966-644-464-9 |
|