Запис Детальніше

Використання формувального оцінювання на уроках російської мови в школах України

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713619/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Використання формувального оцінювання на уроках російської мови в школах України
Использование формовочного оценки на уроках русского языка в школах Украины
Use of molding assessment in Russian lessons in Ukrainian schools
 
Creator Курач, Лариса Іванівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description В тезах узагальнено результати експериментального дослідження з проблеми використання формувального оцінювання на уроках російської мови в школах України.. Доведено, що удосконалення змісту та методики контролю та оцінювання досягнень учнів з російської мови сприяє виникненню зацікавленості учнів 5-6 класів до вивчення мови; об’єктивності оцінювання результатів навчання учнів відповідно до рівнів їх навчальних досягнень, вихованню школярів як свідомих суб’єктів процесу навчання, відповідальних за результати своєї праці.
The theses summarize the results of an experimental study on the problem of using molding evaluation in Russian lessons in Ukrainian schools. It has been proved that improving the content and methods of controlling and assessing achievements of students from the Russian language contributes to the interest of students 5-6 classes in language learning; the objectivity of evaluating the results of teaching students in accordance with the levels of their educational achievements, the education of students as conscious subjects of the learning process, responsible for the results of their work.
В тезисах обобщены результаты экспериментального исследования по проблеме использования формовочного оценки на уроках русского языка в школах Украины .. Доказано, что усовершенствование содержания и методики контроля и оценки знаний учащихся по русскому языку способствует возникновению заинтересованности учащихся 5-6 классов к изучению языка; объективности оценивания результатов обучения учащихся в соответствии с уровнями их учебных достижений, воспитанию школьников как сознательных субъектов процесса обучения, ответственных за результаты своего труда.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713619/1/%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%87_%20anotovani_2017.pdf
- Курач, Лариса Іванівна (2017) Use of molding assessment in Russian lessons in Ukrainian schools In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 128-129. ISBN 978-966-644-398-5