Умови та фактори ефективного використання методу кохлеарної імплантації
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713621/
|
|
Title |
Умови та фактори ефективного використання методу кохлеарної імплантації
Conditions and factors for the effective use of the method of cochlear implantation Условия и факторы эффективного использования метода кохлеарной имплантации |
|
Creator |
Шевченко, В.М.
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У статті ґрунтовно розкрито умови та правила ефективного використання методу кохле-арної імплантації для реабілітації дітей з глибокими порушеннями слуху. Окреслено фактори та компоненти реабілітації, визначено роль батьків у процесі реабілітації, а також передбачуваний результат.
The article thoroughly disclosed the conditions and rules for the effective use of the method of cochlear implantation for the rehabilitation of children with profound hearing impairment. Factors and components of rehabilitation are defined, the role of parents in the rehabilitation process is determined, and the intended result is shown. У статьи основательно раскрыто условия и правила эффективного использования метода кохлеарной имплантации для реабилитации детей с глубокими нарушениями слуха. Определены факторы и компоненты реабилитации, определена роль родителей в процессе реабилитации, а также показан предполагаемый результат. |
|
Publisher |
Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. Івана Огієнка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713621/1/znppo_2013_15_24.pdf
- Шевченко, В.М. (orcid.org/0000-0003-0119-3206 <http://orcid.org/0000-0003-0119-3206>) (2013) Conditions and factors for the effective use of the method of cochlear implantation Pedagogical education: theory and practice (15). pp. 121-125. |
|