Cутність кохлеарної імплантації в реабілітації дітей з порушеннями слуху
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713626/
|
|
Title |
Cутність кохлеарної імплантації в реабілітації дітей з порушеннями слуху
Cochlear implantation in the rehabilitation of children with hearing impairment Cутность кохлеарной имплантации в реабилитации детей с нарушениями слуха |
|
Creator |
Шевченко, В.М.
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
В статті представлено метод реабілітації дітей з глибокими порушеннями слуху шляхом кохлеарної імплантації. Автором розкрито сутність застосування методу, його специфіку, окреслено сурдопедагогічну допомогу, наголошено на необхідності просвітницької діяльності серед батьків.
This paper presents a method of rehabilitation for children with profound hearing through cochlear implantation. The author reveals the essence of the method, its specificity outlined surdopedahohichnu help stressed the need for outreach among parents. В статье представлено метод реабилитации детей с глубокими нарушениями слуха путем кохлеарной имплантации. Автором раскрыто сущность использования метода, его специфику, очерчено сурдопедагогическую помощь, подчеркнуто на необходимости просвещенческой деятельности среди родителей. |
|
Publisher |
НПУ имени М. П. Драгоманова
NPU named after MP Dragomanov НПУ имени М. П. Драгоманова |
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713626/1/Nchnpu_019_2013_23_86.pdf
- Шевченко, В.М. (orcid.org/0000-0003-0119-3206 <http://orcid.org/0000-0003-0119-3206>) (2013) Cochlear implantation in the rehabilitation of children with hearing impairment Scientific journal NPU named after M. P. Dragomanov. Series 19: Correctional pedagogy and special psychology. (23). pp. 289-292. |
|