ОСОБИСТІСНІ ЧИННИКИ ОБ’ЄКТИВНОСТІ МЕТАКОГНІТИВНОГО МОНІТОРИНГУ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСОБИСТІСНІ ЧИННИКИ ОБ’ЄКТИВНОСТІ МЕТАКОГНІТИВНОГО МОНІТОРИНГУ
INDIVIDUAL INDICATORS OF METACOGNITIVE MONITORING OBJECTIVITY |
|
Creator |
Августюк, М. М.; аспірант кафедри психології та педагогіки Національного університету «Острозька академія»
|
|
Subject |
інтелект; мотивація до навчання; об’єктивність метакогнітивного моніторингу; особистісні чинники; самооцінка
УДК 159.9:37 individual indicators; intellectual capability; metacognitive monitoring objectivity; motivation to learn; self-assessment — |
|
Description |
У статті здійснено теоретичний аналіз основних підходів, пов’язаних із проблемою вивчення ролі особистісних чинників в об’єктивності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності. Зокрема, звертається увага на такі особистісні чинники, як інтелектуальні здібності, мотивація до навчання, самооцінка, статеві відмінності, вік, настрій та ін. На основі проведеного аналізу було встановлено, що найчастіше надмірна впевненість як показник неточності метакогнітивного моніторингу є поширеною серед осіб, що показують низькі рівні успішності. Особливе місце в психолого-педагогічних дослідженнях займає проблема мотивації до навчання та самооцінки, що тісно пов’язані з показниками навчальної успішності.
The article provides theoretical analysis of the main approaches related to the problem of studying the role of individual indicators in metacognitive monitoring objectivity in the sphere of training activities. In particular, attention is drawn to such individual indicators that affect the objectivity of metacognitive monitoring in the sphere of training activities as intellectual capability, motivation to learn, self-assessment, sex differences, age, mood and so on. On the basis of the analysis it was found that overconfidence as an indicator of inaccuracies of metacognitive monitoring is especially common among individuals showing low levels of success. A special place in psychological and educational researches also the problem of self-assessment and motivation to learn, which are closely related to indicators of academic success, takes |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-03-16
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10180
10.18372/2411-264X.6.10180 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015) Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015) |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|