Запис Детальніше

ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ РАДІОІНЖЕНЕР У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ РАДІОІНЖЕНЕР У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
INFORMATION COMPETENCE OF FUTURE RADIOIENGINEERS IN THE PROCESS OF PROFESSIONAL TRAINING
 
Creator Жарова, О. В.; старший викладач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіацій-ного університету
 
Subject вища освіта; інформаційна компетентність; технічні університети; інформаційні технології
УДК 378.1(477): 621.37-057.4:004(045)
higher education; information competence; technical universities; information technologies

 
Description Розглянуто проблему інформаційної компетентності майбутніх радіотехніків у технічному університеті. Охарактеризовано основні елементи інформаційної компетенції, як досвід роботи із самою інформацією, а не з її засобами, вмінням критично сприймати засоби інформації, вишукувати саму інформацію, диференційовано оцінювати, робити вибір і самостійно її обробляти. В результаті в навчальному процесі повинні бути сформовані ключові компетенції, що входять до складу інформаційної компетентності майбутнього радіотехніка
The problem of information competence of a future radiotricians in a technical university is considered. The basic elements of informative jurisdiction are described as experience of working with information, but not with its means, as ability to perceive means of information critically, to discover information, to estimate, to do a choice and to process it independently. As a result key jurisdictions which are included in the informatione competence must be formed during an educational process
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2014-09-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10151
10.18372/2411-264X.5.10151
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 5 (2014); 57
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 5 (2014); 57
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 5 (2014); 57
 
Language еn
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).