Запис Детальніше

ПРО ПРОБЛЕМУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ БЕЗПЕЧНІЙ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У НОВИХ УМОВАХ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПРО ПРОБЛЕМУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ БЕЗПЕЧНІЙ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У НОВИХ УМОВАХ
THE PROBLEM OF TRAINING FUTURE SPECIALISTS TO SAFE LIFE AND ACTIVITY UNDER THE NEW CONDITIONS
 
Creator Гвоздій, С. П.; кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри медичних знань та безпеки життєдіяльності Одеського національного університету імені І. І. Мечникова
 
Subject багаторівневий практичний тренінг; безпека; змагальні тренування; нормативні дисципліни; семінар-тренінг
УДК 378.147
competitive training; multi-level practical training; regulatory discipline; safety; training seminar

 
Description У статті висвітлюється проблема підготовки сучасних фахівців до питань безпеки у нових нормативно-правових умовах. Обґрунтовані необхідність та обов’язковість дисциплін з безпеки життєдіяльності у підготовці майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. Проаналізовано стан викладання питань з безпеки у вишах світу, у яких питанням безпечної життєдіяльності приділяється значна увага. Підготовка в означених вишах щодо безпечної життєдіяльності у повсякденні, під час виробничої діяльності, під час надзвичайних ситуацій ведеться поступово. Запропоновані шляхи актуалізації та популяризації дисциплін з безпеки у вищих навчальних закладах України через семінар-тренінг із змагально-тренувальним підходом та багаторівневий практичний тренінг. Доведено ефективність використаних тренінгів. Акцентовано на необхідності зміни підходів до викладання дисциплін з безпеки на інноваційні, інтерактивні, максимально наближені до вимог сучасності та потреб суспільства.
The article highlights the problem of acquirement modern specialists concerning teaching safety issues of  new regulatory rights. It is substantiated the necessity of life safety subjects in the training of future professionals in higher education. It was investigated the state of teaching safety issues at universities around the world, where life safety issue has received considerable attention. The training in these universities of life safety in everyday life, during the occupational safety and emergencies, is conducted gradually. There are suggested ways of mainstreaming and the promotion of safety disciplines in higher educational institutions of Ukraine with the help of a training seminar by means of competitively-tiered training and practical training approaches. It is proved the efficiency of these trainings. The Emphasis is done on the necessity to change the approach of teaching safety with innovative, interactive approaches, as close as possible to the demands of up-to-dateness and the needs of society
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2015-03-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10190
10.18372/2411-264X.6.10190
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015)
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015)
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).