Запис Детальніше

Organizational and pedagogical conditions of professional skills formation of future economic spe-cialists in universities of the i and ii accreditation level

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Organizational and pedagogical conditions of professional skills formation of future economic spe-cialists in universities of the i and ii accreditation level
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ У ВНЗ І-ІІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ
 
Creator Гаврутенко, Л. А.; викладач Промислово-економічного коледжу Національного авіаційного університету
 
Subject economic profile; junior specialist; оrganizational and pedagogical condition; pedagogical conditions; condition

економічний профіль; молодший спеціаліст; організаційно-педагогічні умови
УДК 378.147
 
Description The article outlines the role of main definitions that affect the formation of professional readiness of future economic specialists, refines conceptual and categorical apparatus of the research. We consider the views of modern scholars as to pedagogical and organizational and pedagogical conditions for training students during learning process in different universities. The article identifies and reveals organizational and pedagogical conditions of the forming professional skills of future junior specialists in professional economic universities of the I and II accreditation level during the study of professional disciplines that contribute to its professional effectiveness
У статті визначено роль основних дефініцій, які впливають на формування готовності до професійної діяльності майбутніх спеціалістів економічного профілю, уточнено понятійно-категоріальний апарат проведеного дослідження. Розглянуто погляди сучасних дослідників щодо педагогічних та організаційно-педагогічних умов щодо підготовки студентів у навчальних процесах різних ВНЗ. Визначено та розкрито організаційно-педагогічні умови формування професійних умінь майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в процесі вивчення фахових дисциплін, що сприятимуть її ефективності професійної діяльності.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2014-09-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10160
10.18372/2411-264X.5.10160
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 5 (2014); 40
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 5 (2014); 40
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 5 (2014); 40
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).