CRITERIA AND INDICATORS OF INTELLECTUAL MOBILITY OF FUTURE ENGINEERS IN EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF A TECHNICAL UNIVERSITY
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
CRITERIA AND INDICATORS OF INTELLECTUAL MOBILITY OF FUTURE ENGINEERS IN EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF A TECHNICAL UNIVERSITY
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ |
|
Creator |
Міхненко, Г. Е.; викладач кафедри англійської мови технічного спрямування № 1 факультету лінгвістики НТУУ «КПІ»
|
|
Subject |
intellectual mobility; educational environment; intellectualization; intellectual capabilities; personality traits
— інтелектуальна мобільність; освітнє середовище; інтелектуалізація; інтелектуальні здібності; особистісні якості УДК 378.6:62-051:37.015.31 |
|
Description |
The article is devoted to the consideration and analysis of the criteria and indicators of intellectual mobility of future engineers in educational environment of a technical university. The author defines the following criteria and indicators: motivational (understanding of significance of intellectual development, interest in intellectual activity); cognitive (characteristics of thinking; level of mental functions; creativity); operational and technological (instrumental competencies; ability to use cognitive strategies); metacognitive (awarenessof intellectual mobility issues and personal psychological characteristics; self-regulation of intellectual activities; self-criticism); personality and social(manifestation of adaptability, communicativeness, tolerance, persistence in achieving goals)
У статті розглядається проблема формування інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів в умовах освітнього середовища технічного університету. Встановлені наступні критерії та показникисформованості інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів: мотиваційний (усвідомлення значущості інтелектуального розвитку; наявність стійкого інтересу до інтелектуальної діяльності);когнітивний (сформованість якостей мислення; вільне володіння пізнавальними процесами; прояв креативності в інтелектуальній діяльності); операційно-технологічний (володіння інструментальними компетенціями; стратегіями виконання інтелектуальної діяльності); метакогнітивний (обізнаність з питань інтелектуальної мобільності та власних індивідуально-психологічних особливостей; здатність до саморегуляції інтелектуальної діяльності, до критики та самокритики); соціально-особистісний (прояв адаптивно важливих особистісних якостей, комунікабельності, толерантності, наполегливості у досягненні мети). |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-03-16
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10207
10.18372/2411-264X.6.10207 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015) Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015) |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|