Запис Детальніше

SYNERGETIC MODEL OF INTEGRATIVE AND ACTIVITY EDUCATIONAL SYSTEM AS A BASIS FORMING PLANETARY THINKING IN THE FUTURE AVIAFAHIVTSIV DURING TRAINING

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SYNERGETIC MODEL OF INTEGRATIVE AND ACTIVITY EDUCATIONAL SYSTEM AS A BASIS FORMING PLANETARY THINKING IN THE FUTURE AVIAFAHIVTSIV DURING TRAINING
СИНЕРГЕТИЧНА МОДЕЛЬ ІНТЕГРАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНОЇ ОСВІТНЬОЇ СИСТЕМИ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПЛАНЕТАРНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ АВІАФАХІВЦІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
 
Creator Лузік, Е. В.; доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри біотехнології Національного авіаційного університету
Тепнадзе, С. А.; доктор технічних наук, професор, ректор Грузинського авіаційного університету
 
Subject methodological principles of the theory of self-organizing systems (education system); integrative educational space and activity; professional reliability aviation specialists

методологічні принципи теорії самоорганізуючих систем (системи освіти); інтегративно-діяльністний освітній простір; професійна надійність авіафахівця
УДК 378 147 (045)
 
Description The article investigates the theoretical and methodological aspects of mastering the synergetic model of integrative management and activity of the educational process in the technical colleges in the training of aviation specialists
Стаття присвячена дослідженню теоретико-методологічних аспектів оволодіння синергетичними моделями управління інтегративно-діяльністним освітнім процесом у вищих технічних навчальних закладах в процесі професійної підготовки авіафахівців.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2013-05-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10140
10.18372/2411-264Х.4.10140
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 4 (2013); 94-101
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 4 (2013); 94-101
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 4 (2013); 94-101
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).