Запис Детальніше

ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ З ЕКОНОМІКИ І ПІДПРИЄМНИЦТВА У ВНЗ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ З ЕКОНОМІКИ І ПІДПРИЄМНИЦТВА У ВНЗ
BASIC WAYS OF IMPROVING PROFESSIONAL AND PEDAGOGICAL TRAINING OF FUTURE MASTERS IN ECONOMICS AND ENTREPRENEURSHIP
 
Creator Погоріла, С. Г.; кандидат педагогічних наук, асистент кафедри романо-германської та славістичної філології Білоцерківського національного аграрного університету
 
Subject професійно-педагогічна підготовка; магістр з економіки і підприємництва; викладач вищого навчального закладу
УДК 378 22:33:338.22
professional and pedagogical training; Master in Economics and Entrepreneurship; teacher of higher educational establishment

 
Description У статті розглядаються основні шляхи формування магістрів з економіки і підприємництва як майбутніх викладачів вищої школи. Дається характеристика необхідним якостям, які повинен мати науково-педагогічний працівник. Здійснено теоретичний аналіз проблеми професійно-педагогічної підготовки магістрів з економіки і підприємництва та обґрунтовано її доцільність.
The basic ways of forming of masters in economics and entrepreneurship as future teachers of higher school are examined in the article. The description of necessary qualities for scientific and pedagogical workers is given. This research provides theoretical analysis of professional and pedagogical training problems of masters in economics and entrepreneurship and proves its practicability in view of rising requirements to competent specialist’s training
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2014-09-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10175
10.18372/2411-264X.5.10175
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 5 (2014); 102
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 5 (2014); 102
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 5 (2014); 102
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).