Запис Детальніше

ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Main stages of professional self-actualisation of teachers of higher educational establishment
 
Creator Абсалямова, Я. В.; кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов за фахом Національного авіаційного університету
 
Subject викладач вищого навчального закладу; етапи професійної самореалізації; професійна самореалізація; стратегія професійної самореалізації викладача ВНЗ; самоменеджмент
УДК 378.126(043.3)
professional self-actualization; self-management; stages of professional self-actualization; strategy of professional self-actualization of the teacher of higher educational establishment; teacher of higher educational establishment

 
Description У статті розкривається сутність та доводиться важливість процесу професійної самореалізації викладача вищого навчального закладу. Автор дає визначення професійної самореалізації викладача. Обґрунтовуються її етапи: початкового професійного становлення, професійної адаптації, що охоплює три підетапи (початковий, просунутий, повної адаптованості), та подальшої безпосередньої самореалізації фахівця. Наголошується на значенні самоменеджмента у стратегії професійної самореалізації викладача. Визначаються напрями подальших наукових досліджень означеної проблеми.
In the article the essence and importance of professional self-actualization process of the teacher of higher educational establishment are explained. The definition of professional self-actualization of the teacher of higher educational establishment is given by author. The main stages of self-actualization are proved to be: initial professional formation, professional adaptation, including three substages (beginning, advanced and complete adaptation) and further life-long self-actualization of the professional. The importance of self-management in the strategy of his professional self-actualization is stressed. The directions for further studies of the problem are defined
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2014-09-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10178
10.18372/2411-264X.5.10178
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 5 (2014); 6
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 5 (2014); 6
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 5 (2014); 6
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).