Запис Детальніше

ОВОЛОДІННЯ ВМІННЯМИ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЛОВОЇ ПИСЬМОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОВОЛОДІННЯ ВМІННЯМИ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЛОВОЇ ПИСЬМОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН
MASTERING EFFECTIVE BUSINESS COMMUNICATION WRITING SKILLS BY FUTURE INTERNATIONAL RELATIONS PROFESSIONALS
 
Creator Василишина, Н. M.; кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри іноземних мов Інституту міжнародних відносин Національного авіаційного університету
 
Subject письмові вміння; комунікація; підходи; техніки; майбутні фахівця з міжнародних відносин; діалогічне навчання; мовленнєві бар’єри; практичні ідеї; креативний фон
UDC 811.111:316.77(045)
writing skills; communication; approaches; techniques; future international relations professional; dia-logic teaching; communication barriers; practical ideas; creative background

 
Description Представлена стаття стосується проблеми оволодіння вміннями письма майбутніми фахівцями з міжнародних відносин. Проблема полягає в тому, що за останні десять років їхня демонстрації знизилася порівняно з іншими іншомовними комунікативними вміннями на всіх ключових етапах. В рамках нашого дослідження історія навчання письма за останні 50 років охопила п’ять стадій, деякі елементи яких були і є присутніми як найкраща практика сьогодення. Сучасний аналіз продемонстрував шість типів сучасного письма, які є важливими у партнерських взаємостосунках: особисте письмо, громадське письмо, творче писання, соціальне письмо, навчальне та інституційне письмо. З педагогічної точки зору, вдосконалення письмових вмінь досягається шляхом безпосередньої активної участі викладача. Діалогічне навчання вважається основним фактором міжособистіної взаємодії та основним видом діяльності студентів в аудиторії. Також були розглянуті різні бар’єри ефективного письмового спілкування, як одні з перших кроків до покращення комунікативного стилю майбутніх фахівців з міжнародних відносин. У дослідження також були виокремлені емпіричні методи навчання та креативний контекст
The article under consideration is related to the problem of mastering writing skills by future international relations professionals. The problem is that for the last ten years its performance has declined in comparison with other foreign сommunication skills at all key stages. In our investigation, the history of teaching-of-writing approaches over the last 50 years was characterised by five phases, some elements of which have been and continue to be concurrent in the best practice. Modern review has differentiated six types of every-day writing, important in real life business intercourse: personal writing, public writing, creative writing, social writing, study writing, institutional writing. From a pedagogical point of view, techniques for improving writing will include practice in writing by the very teachers who are teaching it. Dialogic teaching is identified as an important element in improving the quality of interaction and thought on the part of students in the class. Also various types of barriers to effective writing communication were cosidered as a first step in improving communication style in future international relations professionals. Empirical teaching methods as well as creative context were outlined in the survey
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2014-09-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10152
10.18372/2411-264X.5.10152
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 5 (2014); 36
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 5 (2014); 36
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 5 (2014); 36
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).