Запис Детальніше

КОМПОНЕНТНО- СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КОМПОНЕНТНО- СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
COMPONENT AND STRUCTURAL ANALYSIS OF READINESS FOR PROFESSIONAL SELF-IMPROVEMENT
 
Creator Волгіна, С. А.; старший викладач кафедри іноземних мов за фахом Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету
 
Subject готовність; компоненти готовності; критерії готовності; показники готовності; професійне самовдосконалення; рівні сформованості; структура готовності
УДК 371.3: 377.3: 330 (045)
readiness; components of readiness; criteria of readiness; readiness indicators; professional self-improvement; formation levels; structure of readiness

 
Description Стаття аналізує структуру готовності до професійного самовдосконалення та види компонентів, запропоновані для визначення такої структури ( мотиваційний, пізнавальний, емоційний, вольовий та ін.). Розкрито підходи до визначення змісту структури готовності до професійного самовдосконалення та критерії діяльності людини у процесі формування готовності до професійного самовдосконалення. Зосереджено увагу на наявності у студентів вищих навчальних закладів інтегрованої системи знань, умінь та навичок у процесі здійснення професійного самовдосконалення. Подано характеристику показників  готовності до формування цього феномену.
The article analyzes the structure of readiness for professional self-improvement and the components offered for structure specification (conative, informative, emotional, strong-willed and other components). Scientific approaches to definition of content structure of readiness for professional self-improvement along with criteria of activity of the person in the process of such readiness formation are described. Attention is paid to the existence of integrated system of knowledge and skills in the process of professional self-improvement realization appropriate for the students of higher educational institutions. Indicators of readiness for formation of the given phenomenon are described
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2015-03-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10188
10.18372/2411-264X.6.10188
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015)
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015)
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).