КОМПОНЕНТНО- СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
КОМПОНЕНТНО- СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
COMPONENT AND STRUCTURAL ANALYSIS OF READINESS FOR PROFESSIONAL SELF-IMPROVEMENT |
|
Creator |
Волгіна, С. А.; старший викладач кафедри іноземних мов за фахом Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
готовність; компоненти готовності; критерії готовності; показники готовності; професійне самовдосконалення; рівні сформованості; структура готовності
УДК 371.3: 377.3: 330 (045) readiness; components of readiness; criteria of readiness; readiness indicators; professional self-improvement; formation levels; structure of readiness — |
|
Description |
Стаття аналізує структуру готовності до професійного самовдосконалення та види компонентів, запропоновані для визначення такої структури ( мотиваційний, пізнавальний, емоційний, вольовий та ін.). Розкрито підходи до визначення змісту структури готовності до професійного самовдосконалення та критерії діяльності людини у процесі формування готовності до професійного самовдосконалення. Зосереджено увагу на наявності у студентів вищих навчальних закладів інтегрованої системи знань, умінь та навичок у процесі здійснення професійного самовдосконалення. Подано характеристику показників готовності до формування цього феномену.
The article analyzes the structure of readiness for professional self-improvement and the components offered for structure specification (conative, informative, emotional, strong-willed and other components). Scientific approaches to definition of content structure of readiness for professional self-improvement along with criteria of activity of the person in the process of such readiness formation are described. Attention is paid to the existence of integrated system of knowledge and skills in the process of professional self-improvement realization appropriate for the students of higher educational institutions. Indicators of readiness for formation of the given phenomenon are described |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-03-16
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10188
10.18372/2411-264X.6.10188 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015) Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015) |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|