Запис Детальніше

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ У ВНЗ УКРАЇНИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ У ВНЗ УКРАЇНИ
GUIDELINES ON IMPROVEMENT TRAINING OF FUTURE PHILOLOGISTS IN ENGLISH LANGUAGE AND LITERATURE AT UNIVERSITIES IN UKRAINE
 
Creator Заслужена, А. А.; викладач кафедри іноземних мов та прикладної лінгвістики Національного авіаційного університету
 
Subject філолог; англійська мова та література; вища освіта; компетентнісний підхід; стандарти вищої освіти
УДК 378.147 – 057.87 = 111(477) (045)
philologist; English language and literature; higher education; competence approach; standards of higher education

 
Description Стаття присвячена проблемі вдосконалення підготовки філологів з англійської мови та літератури у ВНЗ України. На основі результатів дослідження законодавчої бази Швейцарської Конфедерації з реалізації мовної політики в країні, аналізу навчальних планів з підготовки філологів у швейцарських університетах та особливостей організації педагогічного процесу у цих ВНЗ обґрунтовано методичні рекомендації щодо вдосконалення процесу підготовки філологів з англійської мови та літератури в системі вищої освіти України.
The article is devoted to the problem of improvement philologists’ training in English language and literature at the universities of Ukraine. On the basis of the results of study Swiss legislative base in implementation language policy in the country, analysis of curriculum for philologists’ training in Swiss Universities and features of teaching process organization in these universities guidelines are based on improvement process of training philologists in English language and literature in the system of higher education in Ukraine
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2015-09-17
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10226
10.18372/2411-264X.7.10226
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 7 (2015); 57-62
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 7 (2015); 57-62
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 7 (2015); 57-62
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).