Запис Детальніше

АКМЕОЛОГІЧНИЙ ТА АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ КУРСАНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ МВС УКРАЇНИ НА ПРОФЕСІЙНУ САМОРЕАЛІЗАЦІЮ В ПРАВООХОРОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title АКМЕОЛОГІЧНИЙ ТА АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ КУРСАНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ МВС УКРАЇНИ НА ПРОФЕСІЙНУ САМОРЕАЛІЗАЦІЮ В ПРАВООХОРОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
АCMEOLOGICAL AND AСSIOLOGICAL APPROACHES TO THE PROBLEM OF FORMATION OF MOTIVATIONAL AND VALUE ORIENTATION OF CADETS AT HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS OF MIA OF UKRAINE ON PROFESSIONAL SELF-REALIZATION IN LAW ENFORCEMENT
 
Creator Гребінь-Крушельницька, Н. Ю.; старший викладач кафедри іноземних мов Національна академія внутрішніх справ, м. Київ
 
Subject мотивація; цінності; спрямованість; професійна самореалізація; акмеологічний підхід
УДК 378.147:159:129:351.745.5
motivation; values; orientation; professional self-realization; acmeological approach

 
Description Стаття присвячена взаємозв’язку акмеологічного та аксіологічного підходів до проблеми формування мотиваційно-ціннісної спрямованості курсантів вищих навчальних закладів МВС України на професійну самореалізацію в правоохоронній діяльності. Розкрито особливості акмеологічної та аксіологічної складової розвитку мотиваційно-ціннісної спрямованості майбутніх працівників органів внутрішніх справ. Визначено механізми формування мотиваційно-ціннісної спрямованості майбутніх правоохоронців на професійну самореалізацію: цілі, мотиви, цінності, спрямованість, потреби, установки, ідеали. Доведено, що реалізація мотивів, цінностей, світоглядних норм сприятиме досягненню курсантами “акме”-вершини та професійній самореалізації в майбутній діяльності.
The article is devoted to the relationship between acmeological and axiological approaches to the problem of formation cadets’ motivational and value orientation at higher educational establishments of MIA of Ukraine on professional self-realization in law enforcement. It reveals the features of acmeological and axiological component of future law enforcers’ motivational and value orientation. The mechanisms of formation future law enforcers’ motivational and value orientation on professional self-realization are determined: goals, motives, values, orientation, needs, attitudes, ideals. It is proved that implementation of motives, values, world-view standards will assist in achieving cadets’ “acme” and professional self-realization in future activities
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2015-03-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10191
10.18372/2411-264X.6.10191
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015)
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015)
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).