Запис Детальніше

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ЯК СКЛАДОВА ВИЩОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ЯК СКЛАДОВА ВИЩОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ
PSYCHO-PEDAGOGICAL TRAINING AS A COMPONENT OF HIGHER ECONOMIC EDUCATION
 
Creator Артюшина, М. В.; доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту професійно-технічної освіти НАПН України
 
Subject вища економічна освіта; гуманітарна підготовка; психолого-педагогічна підготовка; економісти; викладачі економіки
УДК 377.031
higher economic education; humanity’s training; psycho-pedagogical training; economists; economic teachers

 
Description У статті розглянуто проблему недосконалості  змістового компоненту професійної підготовки майбутніх економістів. Показано значущість психолого-педагогічної підготовки для формування професійно важливих особистісних якостей майбутніх економістів. Проведено аналіз стану психолого-педагогічної підготовки у вітчизняних  економічних ВНЗ. Здійснено порівняння з країнами ближнього зарубіжжя. Визначено перспективні напрями її удосконалення.
The article deals with the problem of imperfection substantial component of future economists training.It  shows the importance of psychological and pedagogical training for the formation of a professional important personal qualities of future economists. It’s analysed the psychological and pedagogical training in domestic economic universities. It’s made the comparison with the neighboring countries and identified perspective directions for future improvement
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2013-05-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10126
10.18372/2411-264Х.4.10126
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 4 (2013); 24-29
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 4 (2013); 24-29
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 4 (2013); 24-29
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).