Запис Детальніше

SUGGESTIVE TECHNIQUES IN EDUCATIONAL PROCESS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SUGGESTIVE TECHNIQUES IN EDUCATIONAL PROCESS
СУГЕСТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
 
Creator Желуденко, М. О.; кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземної філології Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету
Болотна, Т. М.; старший викладач кафедри теорії та історії держави та права Юридичного інституту Національного авіаційного університету
 
Subject suggestive techniques; intensification of studying process; relaxopaedic studying; emotional suggestion; psychotherapeutic trainings

сугестологія; сугестивні технології; інтенсифікація навчального процесу; релаксопедичне навчання; емоційне навіювання; психотерапевтичні тренінги; інтенсифікація навчального процесу; сугестивні методи; сугестивне управління
УДК 378. 147(045)
 
Description The article deals with the use of suggestive techniques for intensification of educational process. The main suggestive means directed at revealing reserve resources of an individual were determined; method of relaxopaedic education as the main method of suggestopaedic technique was analyzed; possibilities of using suggestive techniques in students teaching at different stages of studying in general and in the process of a foreign language studiing specifically were examined
У статті йдеться про застосування сугестивних технологій для інтенсифікації навчального процесу в умовах зростаючого інформаційного навантаження. Визначено основні сугестивні засоби, спрямовані на розкриття резервних можливостей особистості; проаналізовано метод релаксопедичного навчання як головний метод сугестопедичної технології; розглянуто можливості застосування сугестивних технологій у педагогічній практиці на різних етапах навчання, в цілому, та конкретно, у процесі вивчення іноземної мови.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2015-03-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10197
10.18372/2411-264X.6.10197
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015)
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015)
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).