Запис Детальніше

COMPETENCE APPROACH IN PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL TRAINING OF FUTURE LAWYERS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title COMPETENCE APPROACH IN PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL TRAINING OF FUTURE LAWYERS
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
 
Creator Котикова, О. М.; доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальних технологій Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету
 
Subject competence approach in education; psychological and pedagogical training of future lawyers; the components of psychological and pedagogical competence of future lawyers

компетентнісний підхід в освіті; психолого-педагогічна підготовка майбутніх юристів; компоненти психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів
УДК 37.032
 
Description The article is devoted to the problems of formation psychological and pedagogical competence of future lawyers. The article describes components of psychological and pedagogical competence of future lawyers and its content in different periods of their psychological and pedagogical training. The author analyzes the possibility of applying the competency approach in psychological and pedagogical training of future lawyers, justifies components of their psychological and pedagogical competence in different periods of their psychological and pedagogical training. The findings allow determine the parameters of such competence and application of competence approach in psychological and pedagogical training of future lawyers
Стаття присвячена проблемам формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів. Автор аналізує можливості застосування компетентнісного підходу у психолого-педагогічній підготовці майбутніх юристів, обґрунтовує компоненти їх психолого-педагогічної компетентності на різних етапах їх психолого-педагогічної підготовки. Отримані дані уможливлюють визначення показників такої компетентності і застосування компетентнісного підходу у психолого-педагогічній підготовці майбутніх юристів
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2015-03-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10203
10.18372/2411-264X.6.10203
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015)
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015)
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).