COMPETENCE APPROACH IN PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL TRAINING OF FUTURE LAWYERS
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
COMPETENCE APPROACH IN PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL TRAINING OF FUTURE LAWYERS
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ |
|
Creator |
Котикова, О. М.; доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальних технологій Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
competence approach in education; psychological and pedagogical training of future lawyers; the components of psychological and pedagogical competence of future lawyers
— компетентнісний підхід в освіті; психолого-педагогічна підготовка майбутніх юристів; компоненти психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів УДК 37.032 |
|
Description |
The article is devoted to the problems of formation psychological and pedagogical competence of future lawyers. The article describes components of psychological and pedagogical competence of future lawyers and its content in different periods of their psychological and pedagogical training. The author analyzes the possibility of applying the competency approach in psychological and pedagogical training of future lawyers, justifies components of their psychological and pedagogical competence in different periods of their psychological and pedagogical training. The findings allow determine the parameters of such competence and application of competence approach in psychological and pedagogical training of future lawyers
Стаття присвячена проблемам формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів. Автор аналізує можливості застосування компетентнісного підходу у психолого-педагогічній підготовці майбутніх юристів, обґрунтовує компоненти їх психолого-педагогічної компетентності на різних етапах їх психолого-педагогічної підготовки. Отримані дані уможливлюють визначення показників такої компетентності і застосування компетентнісного підходу у психолого-педагогічній підготовці майбутніх юристів |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-03-16
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10203
10.18372/2411-264X.6.10203 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015) Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015) |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|