НЕОБХІДНІСТЬ СФОРМОВАНОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ЯК ПЕРЕДУМОВА ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЧА ТЕХНІЧНОГО ВНЗ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
НЕОБХІДНІСТЬ СФОРМОВАНОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ЯК ПЕРЕДУМОВА ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЧА ТЕХНІЧНОГО ВНЗ
NECESSITY OF INTELLECTUAL MOBILITY FORMATION AS A BACKGROUND OF PROFESSIONAL SELF-ACTUALISATION OF A TECHNICAL HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENT’S TEACHER |
|
Creator |
Абсалямова, Я. В.; кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов за фахом Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
викладач вищого технічного навчального закладу; інтелектуальна мобільність викладача вищого технічного навчального закладу; професійна мобільність; професійна самореалізація викладача
УДК 378.126(043.3) intellectual mobility of the teacher of technical higher educational establishment; professional mobility; teacher of technical higher educational establishment; teacher’s professional self-actualization — |
|
Description |
У статті розкривається сутність та доводиться важливість процесу професійної самореалізації викладача вищого технічного навчального закладу. Автор дає визначення професійної самореалізації викладача. Обґрунтовується необхідність сформованості професійної мобільності як передумова його професійної самореалізації. Наголошується зокрема на ролі інтелектуальної мобільності у професійній самореалізації викладача вищого технічного навчального закладу. Визначаються напрями подальших наукових досліджень означеної проблеми.
In the article the essence and importance of professional self-actualization process of the teacher of technical higher educational establishment are explained. The definition of professional self-actualization of the teacher of higher educational establishment is given by author. The necessity of professional mobility formation as a background of his professional self-actualisation is proved. Particularly, the role of intellectual mobility in professional self-actualisation of a technical higher educational establishment’s teacher is stressed. The directions for further studies of the problem are defined |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-03-16
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10179
10.18372/2411-264X.6.10179 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015) Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015) |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|