Запис Детальніше

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (ЧАСТИНА 1)

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (ЧАСТИНА 1)
THEORETICAL AND METHODOLOGICAL BASIS OF ENVIRONMENTAL TRAINING AT HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS
 
Creator Саєнко, T. В.; доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри екології Національного авіаційного університету
 
Subject сталий розвиток; освіта для сталого розвитку; екологічна освіта; екологічна підготовка студентів ВНЗ
UDC 378.14: 504 (043)
sustainable development; education for sustainable development; environmental (ecological) education; environmental training of university students

 
Description Проблема екологічної освіти нині вийшла за національні межі і набула міжнародного значення. Досвід західних держав у впровадженні екологізації навчання передує національним заходам на 25 – 30 років, тому, разом з переходом на принципи Болонського процесу у вищій школі, вітчизняна система освіти мала б прийняти позитивні елементи екологізації дисциплін, напрямів підготовки фахівців, викладачів, учителів та широкої громадськості
The problem of environmental education today went beyond national boundaries and gained international significance. Experience of Western countries in the implementation of greening training for 25-30 years is preceding national measures, so with the transition to the principles of the Bologna process in higher education, our education system had to take all the positive elements of ecological disciplines, areas of training lecturers, teachers and general public
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2014-09-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10153
10.18372/2411-264X.5.10153
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 5 (2014); 117
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 5 (2014); 117
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 5 (2014); 117
 
Language еn
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).