РЕФЛЕКСІЯ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
РЕФЛЕКСІЯ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
THE REFLECTION AS THE MAIN COMPONENT OF LEARNING ACTIVITIES OF STUDENTS |
|
Creator |
Бондар, Л. В.; кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету
Ісхакова, Н. Г.; кандидат політичних наук, доцент, доцент кафедри соціології Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету |
|
Subject |
рефлексія; навчальна діяльність; суб’єкт навчальної діяльності; самоконтроль; самооцінка; самостійність; ініціативність
УДК 159.955.4 : 378-057.87 (045) reflection; learning activities; the subject of training activities; self-control; self-esteem; independence; initiative — |
|
Description |
Стаття присвячена аналізу результатів експериментального дослідження рівня розвитку рефлексивності студентів першого курсу як основного компоненту структури навчальної діяльності. Розкрито особливості та значення рефлексії у самостійній навчальній діяльності студентів. У роботі звернено увагу на те, що рефлексивні процеси мають бути постійно присутніми у навчальній діяльності тих, хто навчається. Тому рефлексивні уміння необхідно цілеспрямовано у них формувати. Рефлексія відіграє значну роль у розвиткові особистості: вона дає уявлення, знання про цілі, зміст, форми, способи, засоби своєї діяльності, дозволяє критично поставитись до себе та своєї діяльності у минулому, теперішньому та майбутньому, робить людину суб’єктом своєї діяльності. На основі отриманих даних емпіричного дослідження був сформульований висновок про те, що необхідно застосовувати у навчальному процесі першокурсників форми навчальної рефлексії: усне обговорення, письмове анкетування, графічна фіксація шляхів розв’язання нових навчальних завдань.
The article is devoted the level of reflexes оf students. The features of self- reflection were explained. The article analyzes the reflexive actions wich must be in training activities. The reflection plays an important role in the development of personality. Based on the empirical research has been formulated conclusion: the reflection forms of learning have to use in the learning process of first-year students |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-03-16
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10186
10.18372/2411-264X.6.10186 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015) Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015) |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|