Запис Детальніше

PHILOSOPHICAL AND EDUCATIONAL POTENTIAL OF SYNERGETICS AS A BASIS FOR FORMATION OF PLANETARY THINKING OF FUTURE SPECIALISTS IN TECHNICAL HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PHILOSOPHICAL AND EDUCATIONAL POTENTIAL OF SYNERGETICS AS A BASIS FOR FORMATION OF PLANETARY THINKING OF FUTURE SPECIALISTS IN TECHNICAL HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS
ФІЛОСОФСЬКО-ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ СИНЕРГЕТИКИ ЯК ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПЛАНЕТАРНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ВТНЗ
 
Creator Лузік, Е. В.; доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету
 
Subject Postnonclassical science; synergetics; informatsionalizm; nonlinear medium; reflexive society; transdisciplinary thinking; bifurcational mechanism; psychical attractors; pattern of behavior

постнекласична наука; синергетика; інформаціоналізм; нелінійне середовище; рефлексивне суспільство; трансдисціплінарне мислення; біфуркаційний механізм; психічні ат трактори; паттерні поведінки.
УДК 378 147 (045)
 
Description The main task of the 21st century educational philosophy is to develop new conceptual frameworks of new, reflexive society, which is able to realize all the risks of the activity in fragile, unstable world of culture and nature, in awareness of responsibility for the world, focus on new priorities to contribute to the establishment of modern philosophy of technical education , the basis of which is synergetics as a system of knowledge about the world as a whole
Головним завданням філософії освіти 21 століття є розробка концептуальних основ нового, рефлексивного суспільства, здатного до усвідомлення всіх ризиків своєї діяльності в тендітному, нестабільному світі культури і природи, в усвідомленні своєї відповідальності за цей світ орієнтація на нові пріоритети сприятиме становленню сучасної філософії технічної освіти, основою якої є синергетика як система знань про світ в цілому.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2014-09-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10156
10.18372/2411-264Х.5.10156
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 5 (2014); 80
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 5 (2014); 80
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 5 (2014); 80
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).