Запис Детальніше

COMPARATIVE ANALYSIS OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE PROJECT MANAGEMENT EXPERTS IN UKRAINIAN AND FOREIGN TECHNICAL HIGH SCHOOLS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title COMPARATIVE ANALYSIS OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE PROJECT MANAGEMENT EXPERTS IN UKRAINIAN AND FOREIGN TECHNICAL HIGH SCHOOLS
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ В ТЕХНІЧНИХ ВИЩИХ ШКОЛАХ УКРАЇНИ ТА ЗАКОРДОНОМ
 
Creator Оксенюк, І. Л.; начальник сектору якості та аудиту АНТЦ Інституту післядипломної освіти Національного авіа-ційного університету
 
Subject professional training; future engineer; system of education; technical high school; situational method; professional competence; continuous education; self-study of student

професійна підготовка; майбутній фахівець управління проектами; система освіти; технічна вища школа; ситуативний метод, професійна компетентність; безперервна освіта; самостійна робота студента
УДК 373.61-057.4:378.001.13(477+100)(045)
 
Description This article presents comparative analysis of system of education and professional training of future professionals of project management in technical high schools in Ukraine and abroad. The best world practice and analytical substantiation of perspectives for its adaptation in Ukrainian higher technical schools are considered. Also comparative characteristics of training specialists in developing countries and advanced economies are presented
У статті представлено порівняльний аналіз системи освіти, професійної підготовки майбутніх фахівців з управління проектами в технічних вищих школах України та закордоном. Розглядається кращий світовий досвід та аналітичне обґрунтування перспектив адаптації його в українських вищих технічних школах. Також представлена порівняльна характеристика систем підготовки фахівців у країнах що розвиваються та з розвиненою економікою.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2014-09-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10159
10.18372/2411-264X.5.10159
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 5 (2014); 86
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 5 (2014); 86
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 5 (2014); 86
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).