Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
THE PECULIARITIES OF INCLUSIVE EDUCATION PROCESS ORGANIZATION AT HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS OF THE EUROPEAN UNION COUNTRIES
 
Creator Давиденко, Г. В.; кандидат філологічних наук, доцент, директор Вінницького соціально-економічного інституту Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна»
 
Subject вища інклюзивна освіта; дидактичні методи й прийоми; організація навчального процесу
УДК 37.014.53
higher inclusive education; didactic methods and techniques; education process organization

 
Description У статті узагальнено напрямки вдосконалення інклюзивного процесу у вищих навчальних закладах Європейського Союзу, висвітлено основні організаційні, методичні й дидактичні заходи та засоби, які дозволяють підвищити якість навчання студентів з інвалідністю. У роботі звертається увага на такі найважливіші дидактичні аспекти вищої інклюзивної освіти як: розподіл обов’язків між учасниками інклюзивного навчального процесу; технічне й дидактичне оснащення інклюзивного навчального процесу; специфіка вступних випробовувань, поточних та рубіжних контролів знань студентів-інвалідів. Встановлено, що з метою підвищення якості навчання студентів з інвалідністю у країнах Європейського Союзу впроваджують препарування під особливі потреби графіка навчання, проходження практик тощо; уводять індивідуальний план навчання (вільне відвідування, відвідування основних курсів, індивідуальне, дистанційне, змішане навчання); збільшують термін навчання; регулярно контролюють включеність студентів з інвалідністю у процес сприймання; проведення поточного, модульного й рубіжного контролю здійснюють у найоптимальнішій формі з урахуванням сенсорних та функціональних можливостей студента з інвалідністю: тести, усне опитування, письмове опитування, комп’ютерне діагностування тощо.
The prospects of inclusive education process development at higher educational establishments of the European Union are generalized; basic organizational, methodical and didactic measures and facilities that allow generating a higher return from education of disabled students are reflected. Special focus of the article has been on such major didactic aspects of higher inclusive education as distribution of duties between the participants of inclusive education process; technical and didactical procurement of inclusive education process; specific of entrance examinations, current and midterm examinations of disabled students. It is set up that several measures are taken to generate a higher return from education of students with disabilities in the countries of the European Union such as organization of self-paced course, passing of practices, etc. considering the special necessities of students; implementation of an individual educational plan (free attendance, attendance of basic courses, individual, mixed, distance studies); extension of the term of studies; regularly control plugged of disabled into the process of perception; carrying out of current, module and midterm control in the most optimal form taking into account sensory and functional possibilities of student with disabilities ( tests, verbal questioning, writing questioning, computer diagnostic etc)
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2015-03-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10192
10.18372/2411-264X.6.10192
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015)
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015)
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).