Запис Детальніше

COURSE CONTENT FOR FUTURE PHYSICIANS’ ENGLISH PROFESSIONALLY ORIENTED DIALOGUE SPEECH

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title COURSE CONTENT FOR FUTURE PHYSICIANS’ ENGLISH PROFESSIONALLY ORIENTED DIALOGUE SPEECH
ЗМІСТ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
 
Creator Крисак, Л. В.; аспірант Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка
 
Subject competence; course content; English professionally oriented dialogue speech; students of medical specialties

компетентність; зміст навчання; англомовне професійно орієнтоване діалогічне мовлення; студенти медичних спеціальностей
УДК 372.881.111.1
 
Description The problem of English professionally oriented competence for medical students is considered in the article. The main components of the competence are described here. The article aims to clarify the component structure of English course content to form students’ skills of professionally oriented dialogue speech in medical universities. After analising scientific sources the author identifies components of English course content for medical students’ professionally oriented dialogue speech
У статті розглядається проблема формування англомовної професійно орієнтованої компетентності студентів медичних спеціальностей та виділені її основні компоненти. Метою статті є уточнення та конкретизація компонентного складу змісту навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення у медичних вищих навчальних закладах. На основі аналізу фахових джерел були визначені складники змісту навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2014-09-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10162
10.18372/2411-264X.5.10162
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 5 (2014); 70
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 5 (2014); 70
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 5 (2014); 70
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).