Класифікація навчальних проектів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713652/
http://ipvid.org.ua/products/2016_2/ |
|
Title |
Класифікація навчальних проектів
Classification of educational projects Классификация учебных проектов |
|
Creator |
Вороненко, Т. І.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті подається аналіз історичного розвитку проектної діяльності учнів навчальних закладів в педагогіці різних країн, сучасна класифікація навчальних проектів і їх місця у методиці викладання хімії в середній школі України. Розглядаються шляхи реалізації компетентнісного, діяльнісного та особистісно-орієнтованого підходу під час виконання учнівських проектів. На конкретних прикладах схарактеризовано різні види проектів, місце їх під час вивчення хімії в основній школі та форма кінцевого продукту учнівської діяльності. Зазначається на необхідності дотримання еколого-еволюційного підходу до інтегрованого природничо-наукового знання, відслідковування взаємозв’язків будова речовини – її властивості – застосування – уплив на довкілля – особистісне відношення.
The article analyzes the historical development of project activities of students in different countries. Given the modern classification of educational projects. The place of educational projects in schools of Ukraine is indicated. Ways of implementing various approaches in the implementation of student projects are considered. Concrete examples of various types of projects are given, their place in the chemistry program at the basic school. The form of presentation of student activity is considered. The necessity of observing the ecological-evolutionary approach in the process of integrating natural-science knowledge is noted. It is a question of the relationship between the structure of a substance - its properties - its use - its influence on the environment - s personal attitude. В статье дан анализ исторического развития проектной деятельности учащихся в разных стран. Дана современная классификация учебных проектов. Указано место учебных проектов в средней школе Украины. Рассматриваются пути реализации ученических проектов компетентностного, деятельностного и личностно-ориентированного подхода. На конкретных примерах охарактеризованы различные виды проектов, место их при изучении химии в основной школе и форма конечного продукта ученической деятельности. Отмечается необходимость соблюдения эколого-эволюционного подхода во время интеграционных процессов в естественных предметах и отслеживание взаимосвязей: строение вещества - его свойства - применение - влияние на окружающую среду - личностное отношение. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713652/1/Zbirnyk%20N17%2005-12-2016-pages-76-91.pdf
- Вороненко, Т. І. (2016) Classification of educational projects Проблеми сучасного підручника (17). pp. 79-91. ISSN 2411-1309 |
|