Проектирование учебных объектов дополненной реальности
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713670/
http://gtu.ge/Journals/mas/Referat/N26_conf_unesco_2018_2_26.pdf |
|
Title |
Проектирование учебных объектов дополненной реальности
Designing of augmented reality learning objects Проектування навчальних об'єктів доповненої реальності |
|
Creator |
Стрюк, А.М.
|
|
Subject |
004 Computer science and technology. Computing. Data processing
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Статья посвящена проблеме проектирования и разработки учебных объектов дополненной реальности для их дальнейшего использования в традиционном, мобильном и комбинированном обучении. Охарактеризовано понятие учебного объекта дополненной реальности, определена его роль в организации традиционного, мобильного и комбинированного обучения, предложена модель организации доступа к учебным объектам дополненной реальности, рассмотрены основные подходы к их проектированию и реализации. В качестве инструмента разработки учебных объектов дополненной реальности предложено использовать мобильное приложение BlippAR и веб-сервис BlippBuilder. Описаны функционал данных программ и основные этапы работы с ними. Приведены примеры использования учебных объектов дополненной реальности в обучении студентов различных специальностей.
The article is devoted to the problem of designing and developing of augmented reality learning objects for their further use in traditional, mobile and blended learning. The concept of an augmented reality learning object, its role in the organization of traditional, mobile and blended learning, the model of access to augmented reality learning objects, as well as basic approaches to their design and implementation are characterized. The BlippAR mobile application and BlippBuilder web service are proposed as a tool for developing augmented reality learning objects. The functional of these programs and the main stages of their using are described. In addition the examples of applying of augmented reality learning objects in training of students of various specialties are given. Статтю присвячено проблемі проектування та розробки навчальних об'єктів доповненої реальності для їх подальшого використання в традиційному, мобільному та комбінованому навчанні. Охарактеризовано поняття навчального об'єкта доповненої реальності, визначена його роль в організації традиційного, мобільного та комбінованого навчання, запропонована модель організації доступу до навчальних об'єктів доповненої реальності, розглянуті основні підходи до їх проектування і реалізації. Як інструмент розробки навчальних об'єктів доповненої реальності запропоновано використовувати мобільний додаток BlippAR і веб-сервіс BlippBuilder. Описано функціонал цих програм і основні етапи роботи з ними. Наведені приклади використання навчальних об'єктів доповненої реальності в навчанні студентів різних спеціальностей. |
|
Publisher |
Georgian Technical University
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713670/1/striuk_a_m.pdf
- Стрюк, А.М. (2018) Designing of augmented reality learning objects Transactions. Georgian Technical University. Automated control systems, 2 (26). pp. 127-134. ISSN 1512-3979 |
|