Запис Детальніше

Навчання філософії на уроках історії в ліцеї: стан та особливості впровадження

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713675/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687
 
Title Навчання філософії на уроках історії в ліцеї: стан та особливості впровадження
Learning philosophy at the history lessons in the lyceum: the state and features of the implementation
 
Creator Кришмарел, В. Ю.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.09 Organization of instruction
 
Description В тезах розкривається стан та особливості навчання філософії на уроках історії в ліцеї.
The thesis reveals the state and features of teaching philosophy at the history lessons in the lyceum.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713675/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_2018_%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%88%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BB.pdf
- Кришмарел, В. Ю. (2018) Learning philosophy at the history lessons in the lyceum: the state and features of the implementation In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 142-143. ISBN 978-966-644-464-9