Навчання філософії на уроках історії в ліцеї: стан та особливості впровадження
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713675/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687 |
|
Title |
Навчання філософії на уроках історії в ліцеї: стан та особливості впровадження
Learning philosophy at the history lessons in the lyceum: the state and features of the implementation |
|
Creator |
Кришмарел, В. Ю.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.09 Organization of instruction |
|
Description |
В тезах розкривається стан та особливості навчання філософії на уроках історії в ліцеї.
The thesis reveals the state and features of teaching philosophy at the history lessons in the lyceum. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713675/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_2018_%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%88%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BB.pdf
- Кришмарел, В. Ю. (2018) Learning philosophy at the history lessons in the lyceum: the state and features of the implementation In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 142-143. ISBN 978-966-644-464-9 |
|