Запис Детальніше

ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА В МОДУЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ УНІВЕРСИТЕТУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА В МОДУЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ УНІВЕРСИТЕТУ
Electronic textbook use in the information–educational environment
 
Creator Богославець, Л. П.; кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики професійного навчання Київського національного університету технологій та дизайну
 
Subject інформатизація; модульне середовище; інформаційно-освітнє середовище; електронний підручник; комп’ютеризація навчання
УДК 378.14
informatization; information–educational environment; electronic textbook; computer–aided teaching

 
Description Стаття присвячена актуальній проблемі використання електронного підручника як ефективного інструментального засобу модульного середовища університету, що є складовою інформаційно-освітнього середовища. У статті проаналізовано досвід застосування електронного підручника, дано визначення, описано структуру та його роль у навчально-виховному процесі.
The article is devoted to the urgent problem of the electronic textbook using as an effective apparatus in the information–educational environment. The experience of electronic textbook applying has been analysed in the article, the definition of the electronic textbook has been given and its structure and role in the educational process have also been described in the article. The stages of developing an electronic textbook have been considered in details. The reasons for introducing an electronic textbook for students of different forms of education to the modern educational system have been disclosed
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2014-09-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10165
10.18372/2411-264X.5.10165
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 5 (2014); 24
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 5 (2014); 24
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 5 (2014); 24
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).