ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ КОНТРОЛЮ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ КОНТРОЛЮ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS OF PERSONALITY IN TEACHING FORMATION PROCESS CONTROL OBJECT COMPETENCIES OF BASIC TRAINING |
|
Creator |
Ладогубець, Н. В.; кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теоретичної механіки Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
компетентність; предметна компетентність; фундаментальна підготовка; психофізіологічні особливості; контроль якості
УДК 378.14 (045) competence; subject competence; fundamental training; physiological characteristics; quality control — |
|
Description |
Розглянуто психолого-педагогічні аспекти формування предметних компетентностей фундаментальної підготовки бакалаврів вищої технічної школи, з врахуванням обмеження суб’єктивних дій викладача на результат виміру з одного боку, та визначенням і врахуванням психофізіологічних особливостей особистості кожного студента з іншого боку. Запропоновано певні види проведення контролю якості фундаментальної підготовки бакалаврів в залежності від психофізіологічних особливостей особистості бакалавра.
In the article it’s examined the psychological and pedagogical aspects of the formation of subject competencies fundamental training bachelors higher technical school, taking into account the limitations of subjective action of the teacher on the measurement results on the one hand, and taking into account the definitions and psychophysiological features of the personality of each student on the other side. Proposed certain quality control fundamental training bachelors depending on the psycho-physiological characteristics of the individual 's degree |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2013-05-16
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10139
10.18372/2411-264Х.4.10139 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 4 (2013); 89-94
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 4 (2013); 89-94 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 4 (2013); 89-94 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|