Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції
Маркетинговый анализ восприятия отечественными потребителями экологических характеристик продукции Marketing analysis of the perception of domestic consumers of environmental characteristics of products |
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Коваленко, Яна Анатоліївна Коваленко, Яна Анатольевна Kovalenko, Yana Anatoliivna Тімошова, Ольга Євгенівна Тимошова, Ольга Евгеньевна Timoshova, Olha Yevhenivna |
|
Subject |
екологічні товари
групи споживачів сприйняття екологічних характеристик цінова надбавка за екологічність споживча готовність экологические товары группы потребителей восприятие экологических характеристик ценовая надбавка за экологичность потребительская готовность ecological goods types of consumers perception of ecological characteristics price surcharge for ecology consumer readiness |
|
Description |
Викладено результати аналізу сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик різних видів продукції, а також готовності сплачувати цінову надбавку за екологічність з урахуванням соціального стану та статі споживача, виду продукції.
Изложены результаты анализа восприятия отечественными потребителями экологических характеристик различных видов продукции, а также их готовности платить ценовую надбавку за экологичность с учетом социального положения и пола потребителя, вида продукции. It is stated results of the analysis of perception by domestic consumers of ecological characteristics of different types of production, and also readiness to pay a price extra charge for environmental friendliness taking into account a social group and a sex of the consumer, a type of production. |
|
Publisher |
Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
|
|
Date |
2012-07-09T06:04:31Z
2012-07-09T06:04:31Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко С.М. Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачам екологічних характеристик продукції / С.М. Ілляшенко, Я.А. Коваленко,О.Є. Тімошова // Збірник наукових праць Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту. 2012. - № 3. - С. 357-364.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27133 |
|
Language |
uk
|
|