Запис Детальніше

Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції
Маркетинговый анализ восприятия отечественными потребителями экологических характеристик продукции
Marketing analysis of the perception of domestic consumers of environmental characteristics of products
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Коваленко, Яна Анатоліївна
Коваленко, Яна Анатольевна
Kovalenko, Yana Anatoliivna
Тімошова, Ольга Євгенівна
Тимошова, Ольга Евгеньевна
Timoshova, Olha Yevhenivna
 
Subject екологічні товари
групи споживачів
сприйняття екологічних характеристик
цінова надбавка за екологічність
споживча готовність
экологические товары
группы потребителей
восприятие экологических характеристик
ценовая надбавка за экологичность
потребительская готовность
ecological goods
types of consumers
perception of ecological characteristics
price surcharge for ecology
consumer readiness
 
Description Викладено результати аналізу сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик різних видів продукції, а також готовності сплачувати цінову надбавку за екологічність з урахуванням соціального стану та статі споживача, виду продукції.
Изложены результаты анализа восприятия отечественными потребителями экологических характеристик различных видов продукции, а также их готовности платить ценовую надбавку за экологичность с учетом социального положения и пола потребителя, вида продукции.
It is stated results of the analysis of perception by domestic consumers of ecological characteristics of different types of production, and also readiness to pay a price extra charge for environmental friendliness taking into account a social group and a sex of the consumer, a type of production.
 
Publisher Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
 
Date 2012-07-09T06:04:31Z
2012-07-09T06:04:31Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко С.М. Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачам екологічних характеристик продукції / С.М. Ілляшенко, Я.А. Коваленко,О.Є. Тімошова // Збірник наукових праць Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту. 2012. - № 3. - С. 357-364.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27133
 
Language uk