Запис Детальніше

Динаміка професійних пріоритетів майбутніх учителів

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7481/
 
Title Динаміка професійних пріоритетів майбутніх учителів
 
Creator Столярчук, О. А. (O. Stoliarchuk)
 
Subject Психологія
 
Description У роботі здійснено диференціацію понять «професійні цінності», «професійні ціннісні орієнтири» та «професійні пріоритети». Подано тлумачення поняття професійного аксіогенезу як процесу формування професійних ціннісних орієнтирів майбутнього фахівця. Встановлено, що професійний аксіогенез активізується під час фахового навчання та має суперечливий характер співвідносно з вагомими особистісними цінностями та пріоритетами студентів. Проаналізовано результати дослідження динаміки формування професійних пріоритетів майбутніх учителів. Встановлено переважання внутрішніх професійних
пріоритетів над зовнішніми, зокрема отримання задоволення від роботи, професійна самореалізація та саморозвиток є найбільш значущими фаховими пріоритетами студентів усіх курсів. Водночас зафіксовано нівелювання цінності соціального обов’язку щодо майбутньої педагогічної діяльності.
(Differentiations between the concepts «professional values», «professional value orientations» and «professional priorities» was made in the paper / research. The explanation of the concept professional axiogenesis as a process of formation of professional value orientation of the future professionals is presented. It was established that professional axiogenesis is activated during professional training and a has a controversial character correlating with significant personal values and priorities of students. The results of the study of the dynamics of formation of professional priorities of future teachers were analyzed.Тhe predominance of internal over external trade
priorities was specified; particularly pleasure and professional selfrealization and self-development are the most important professional priorities of students of all courses. At the same time leveling of value of social responsibility for future pedagogical activities is noted.)
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7481/1/14.pdf
Столярчук, О. А. (O. Stoliarchuk) (2015) Динаміка професійних пріоритетів майбутніх учителів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.2). с. 124-132. ISSN 966-7631-15-Х