Запис Детальніше

Бар'єри в навчанні та участі дітей з когнітивними порушеннями: особливості розвитку дітей із ЗПР, РАС, ГРДУ: методичний вісник

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713087/
 
Title Бар'єри в навчанні та участі дітей з когнітивними порушеннями: особливості розвитку дітей із ЗПР, РАС, ГРДУ: методичний вісник
Barriers to the learning and participation of children with cognitive disabilities: peculiarities of development of children with learning disabilities, autism spectrum disorders, attention deficit and hiperactivity disorder
 
Creator Прохоренко, Л.І.
Бабяк, О.О.
Недозим, І.В.
Баташева, Наталія Іванівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Бар'єри в навчанні та участі дітей з когнітивними порушеннями: особливості розвитку дітей із ЗПР, РАС, ГРДУ: методичний вісник призначений для вихователів, учителів, психологів навчальних закладів інклюзивної освіти. Мета авторів – надати корисні поради щодо створення компетентної команди в навчальному закладі, де навчаються діти з особливими освітніми потребами (діти із затримкою психічного розвитку, розладами аутистичного спектра, із гіперактивним розладом із дефіцитом уваги) для індивідуального планування й успішної адаптації дитини в освітнє середовище.
Зацікавлені особи, більш детально, можуть ознайомитися з основними методами, рекомендованими для підтримки дітей із ЗПР, РАС, ГРДУв освітньому середовищі у навчально-методичному посібнику «Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів»,створеного за ініціативи Всеукраїнської благодійної організації «Благодійний фонд Порошенка» та Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, колектив авторів: М.А. Порошенко, М.В. Ярошук, співробітники Інституту спеціальної педагогіки НАПН України – А.А. Колупаєвої, О.М.Таранченко, Л.І. Прохоренко, І.М. Гудим, О.Ф. Федоренко, Е.А. Данілавічюте, Ю.В. Рібцун, а також представники МОН України – Мельник А.Ю., Воробей О.В., Ярова Г.О., Заруденко Ю.В., Болкун М.О., Новосад В.Є., Макарук О.О., Самойленко Л.А.
Methodical guide is designed for educators, teachers, psychologists of inclusive educational institutions. The purpose of the authors is to provide useful advice on setting up a competent team in an institution where children with special educational needs are studying, for the individual planning and successful adaptation of the child to the educational environment. The interested persons can get acquainted with the basic methods recommended for supporting children with the LD, ASD, ADHD in the our other manual: "Organizational and Methodical Foundations of Inclusive Resource Centers", created on the initiative of the All-Ukrainian Charitable Organization "Poroshenko Charitable Foundation” and the UN Children's Fund (UNICEF) in Ukraine.
Authors: M. A. Poroshenko, M. V. Yaroshuk, A. A. Kolupaieva, O. M. Taranchenko, L. I. Prokhorenko, I. M. Hudym, O. F. Fedorenko, E. A. Danilavichiute, Yu. V. Ribtsun, Melnyk A. Yu., Vorobey O. V., Yarova G. O., Zarudenko Y. V., Bolkun M. O., Novosad V. E., Makaruk O. O., Samoilenko L. A.
 
Publisher Букрек
 
Date 2018
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713087/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B2%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf
Прохоренко, Л.І. (orcid.org/0000-0001-5037-0550 <http://orcid.org/0000-0001-5037-0550>), Бабяк, О.О. (orcid.org/0000-0001-6337-1202 <http://orcid.org/0000-0001-6337-1202>), Недозим, І.В. and Баташева, Наталія Іванівна (orcid.org/0000-0002-2685-2258 <http://orcid.org/0000-0002-2685-2258>) (2018) Barriers to the learning and participation of children with cognitive disabilities: peculiarities of development of children with learning disabilities, autism spectrum disorders, attention deficit and hiperactivity disorder Букрек, м. Чернівці, Україна. ISBN 978-617-7663-23-1