Прийоми опрацювання дискусійних і вразливих питань в навчанні історії як чинник формування аксіологічної компетентності
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713698/
http://undip.org.ua/upload/iblock/a03/anotovani_2017.pdf |
|
Title |
Прийоми опрацювання дискусійних і вразливих питань в навчанні історії як чинник формування аксіологічної компетентності
Methods of working out discussion and vulnerable questions in the study of history as a factor in the formation of axiological competence |
|
Creator |
Власов, Віталій Сергійович
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
|
|
Description |
В тезах висвітлюються прийоми опрацювання дискусійних і вразливих питань в навчанні історії в процесі формування аксіологічної компетентності учнів основної школи.
The theses cover techniques for working out discussion and vulnerable issues in the study of history in the process of formation of the axiological competence of students of the main school. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713698/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%202017%20%D0%92%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B2.pdf
- Власов, Віталій Сергійович (2017) Methods of working out discussion and vulnerable questions in the study of history as a factor in the formation of axiological competence In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 91-92. ISBN 978-966-644-398-5 |
|