Запис Детальніше

Прийоми опрацювання дискусійних і вразливих питань в навчанні історії як чинник формування аксіологічної компетентності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713698/
http://undip.org.ua/upload/iblock/a03/anotovani_2017.pdf
 
Title Прийоми опрацювання дискусійних і вразливих питань в навчанні історії як чинник формування аксіологічної компетентності
Methods of working out discussion and vulnerable questions in the study of history as a factor in the formation of axiological competence
 
Creator Власов, Віталій Сергійович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description В тезах висвітлюються прийоми опрацювання дискусійних і вразливих питань в навчанні історії в процесі формування аксіологічної компетентності учнів основної школи.
The theses cover techniques for working out discussion and vulnerable issues in the study of history in the process of formation of the axiological competence of students of the main school.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713698/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%202017%20%D0%92%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B2.pdf
- Власов, Віталій Сергійович (2017) Methods of working out discussion and vulnerable questions in the study of history as a factor in the formation of axiological competence In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 91-92. ISBN 978-966-644-398-5