Запис Детальніше

MODERNISATION OF SCHOOL DIAGNOSIS IN CONDITIONS OF INCLUSIVE EDUCATION

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title MODERNISATION OF SCHOOL DIAGNOSIS IN CONDITIONS OF INCLUSIVE EDUCATION
МОДЕРНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
 
Creator Avramenko, Uljana Volodymyrivna; Zaporizhzhya National University
 
Subject socio-pedagogical diagnostics; inclusive education; computerization; technology; child with special needs
соціально-педагогічна діагностика; інклюзивна освіта; комп’ютеризація; технологія; дитина з особливими потребами.
 
Description We determineded  priority directions of diagnostic component transformation at inclusive schools. Also we put forward ideas for implementing these transformations with active  engagement of students and scholars from Ukrainian higher education institutions. The transition to an inclusive education system diversify the various aspects of school education. Changes also occur in the process of psychological and pedagogical diagnosis of pupils. The diagnostic component helps to prevent a risk situation, as well as to build a correction and rehabilitation system. The stage of the analysis of existing experience includes as a generalization of theoretical achievements in psychological and pedagogical diagnostics of children with typical development and children with special needs, and historical information about the technologization of this process. Considerable attention is paid to the issues of computerization of the process of diagnostics and data storage as a result of diagnostics. In modern schools this component is not realized enough, but inclusive centers are already beginning to use electronic databases with the personal electronic cabinet system. In such electronic cabinets, each child is taken into account, has conclusions from the relevant specialists necessary for the creation of an individual rehabilitation program. The main material contains recommendations for the organization of a similar system at schools. During the analysis of foreign experience in the creation of similar projects, attention was drawn to the interesting solution when teachers and students were involved in the creation of such software. Students of the specialties of information technologies, social pedagogy and psychology will receive useful practical skills, and the result of their activities will become a useful information product. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.19
в статті означено пріоритетні напрямки трансформації діагностичного компоненту в школах, що переходять до інклюзивного типу, а також висунуто ідеї щодо втілення цих трансформацій із активним залученням наукового та студентського співтовариства українських вищих навчальних закладів. Обговорюються актуальні методологічні проблеми та перспективи використання компьютерної психодіагностики в школах, зважаючи на те, що перехід до інклюзивної системи навчання накладає відбиток на різні аспекти організації шкільної освіти, включаючи процес психолого-педагогічної діагностики учнів. Етап аналізу існуючого досвіду включає як узагальнення теоретичних надбань по психолого-педагогічні діагностиці дітей з типовим розвитком та дітей з особливими потребами, так і історичні відомості про технологізацію цього виду діяльності. Значна увага у статті приділяється питанням  комп’ютеризації процесу діагностики та зберігання одержаних в результаті діагностики даних, адже в сучасних школах цей компонент реалізовано в недостатньому обсязі, а інклюзивні центри вже починають використовувати електронні бази даних з системою особистих кабінетів,де кожна взята на облік дитина, має висновки від відповідних фахівців, необхідні для створення індивідуальної програми реабілітації. Основний матеріал містить рекомендації, щодо організації подібної валідної системи в межах школи та може бути використаний, як обґрунтування проекту по створенню відповідного програмного забезпечення. В ході аналізу закордонного досвіду по створенню аналогічних проектів було звернено увагу на цікаве рішення, коли до створення подібного програмного забезпечення залучались викладачі та студенти, таким чином студенти спеціальностей інформаційні технології, соціальна педагогіка та психологія отримують корисні практичні навички, а результатом їх діяльності стане суспільно-корисний інформаційний продукт. В статті висвітлено окреслити перспективи створення єдиного програмного продукту для проведення соціальної та психолого-педагогічної діагностики, а також проведено аналіз специфіки технології психолого-педагогічної діагностики в школі в умовах переходу до інклюзивного навчання.DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.19
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor

 
Date 2018-12-26
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/149
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; No 5 (2018); 1-9
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; No 5 (2018); 1-9
2414-0325
 
Language ukr
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/149/212
 
Rights Copyright (c) 2018 Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0