Запис Детальніше

EDUCATIONAL ROBOTICS AS A PROSPECTIVE TREND IN STEM-EDUCATION DEVELOPMENT

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title EDUCATIONAL ROBOTICS AS A PROSPECTIVE TREND IN STEM-EDUCATION DEVELOPMENT
ОСВІТНЯ РОБОТОТЕХНІКА ЯК ПЕРСПЕКТИВНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ STEM-ОСВІТИ
 
Creator Morze, Nataliia; Borys Grinchenko Kyiv University
Strutynska, Oksana; National Dragomanov Pedagogical University
Umryk, Mariia; National Dragomanov Pedagogical University
 
Subject robotics; educational robotics; STEM-education; STEM training; STEM subjects
робототехніка; освітня робототехніка; STEM-освіта; STEM-навчання; STEM-предмети
 
Description The article is devoted to the issues of implementing educational robotics in the educational process as a component of STEM-educationRobotics is a universal education tool suitable for all ages. This age are from kids to  students and scholars. Educational robotics helps teachers an early stage to identify the technical inclinations of students and develop them in this direction and the direction of the formation of STEM competencies too.We analyzed the prospective trends of modern education. STEM education and educational robotics are one of them. As a result, there is a need for training specialists in the field of robotics and future teachers of educational robotics. The concept of educational robotics is described, and the purpose and main tasks of its introduction into educational process of educational institutions are substantiated. The authors have analyzed the development and implementation of robotics in the Ukrainian educational process, it is indicated that in Ukraine, the development of educational robotics in the educational process occurs episodically at the subject level, in the teaching of computer science and ICT, in extracurricular education, but there is no systematic approach. Therefore, the introduction of robotics in the educational process of secondary and higher educational institutions as one of the areas of STEM-education, the development of appropriate curricula for students, future teachers and for the teacher training system is essential.The ways of using educational robotics in the process of teaching STEM subjects are considered. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.178187
Стаття присвячена питанням впровадження освітньої робототехніки в навчальний процес як складової STEM-освіти. Робототехніка - це універсальний інструмент для освіти, який підходить для будь-якого віку - від учнів початкових класів до студентів університетів і науковців. Використання освітньої робототехніки дає можливість на ранніх етапах виявити технічні нахили учнів і розвивати їх у цьому напрямку і напрямку формування STEM компетентностей в цілому. Авторами проаналізовано світові тенденції розвитку робототехніки, і приходять до висновку у необхідності підготовки фахівців у галузі робототехніки і як, наслідок, до важливості вирішення питання підготовки майбутніх учителів робототехніки. Охарактеризовано поняття освітньої робототехніки, обґрунтовано мету та основні завдання її впровадження у навчальний процес закладів освіти. Авторами проведений окремий аналіз розвитку і впровадження робототехніки в український освітній процес, вказується, що в Україні розвиток освітньої робототехніки в рамках освітнього процесу відбувається епізодично на предметному рівні, у навчанні інформатики та ІКТ, в позашкільній освіті, але на цей час відсутній системний підхід. Тому впровадження робототехніки в освітній процес середніх і вищих навчальних закладів як одного з напрямків STEM-освіти, розробка відповідних навчальних програм для учнів, майбутніх учителів і для системи підвищення кваліфікації вчителів має важливе значення. Також Розглянуто шляхи використання освітньої робототехніки у процесі навчання STEM-предметів. Для цього пропонується реалізовувати дослідницькі проекти, в яких інтегруються STEM-предмети та робототехніка. Зокрема розроблені матеріали для здійснення таких проектів пропонуються компанією LEGO. Крім того, автори вказують про очевидний міждисциплінарний аспект виконання таких проектів: інтеграція кількох предметів у процесі виконання проектів з використанням робототехнічних платформ. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.178187
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor

 
Date 2018-12-26
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/175
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; No 5 (2018); 178-187
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; No 5 (2018); 178-187
2414-0325
 
Language ukr
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/175/233
 
Rights Copyright (c) 2018 Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0